Assistència Sense Barreres | Aeroport JT Barcelona-El Prat | Aena

Servei d’assistència Sense Barreres a l'Aeroport Josep Tarradellas Barcelona-El Prat

En què consisteix el servei

Els aeroports d’Aena t’ofereixen un servei d’assistència per persones amb mobilitat reduïda (PMR) o discapacitat per facilitar-te la teva estada abans i després del vol.

A qui està dirigit

Passatgers la mobilitat dels quals estigui limitada per discapacitat física o mental (sensorial o de locomoció, permanent o temporal), per avançada edat o qualsevol causa de discapacitat que necessiti una atenció especial. El Servei Sense Barreres no és un servei de guarda i custòdia. Recorda que per prestar el servei és imprescindible que els passatgers següents viatgin acompanyats:

  • Menors d'edat
  • Persones que no siguin autosuficients (exemple: persones amb alzheimer...)

Com reservar

És necessari sol·licitar l’assistència almenys 48 hores abans de la sortida del teu vol per garantir la qualitat en la prestació del servei:

  • En fer la teva reserva o adquirir el bitllet a través del teu agent de viatges o companyia aèria.
  • Addicionalment, a través del nostre web, de l’app oficial d’Aena o del telèfon (+34) 91 321 10 00 (vàlid exclusivament els aeroports de la xarxa d’Aena).

*Las aerolínies poden establir limitacions per transportar el teu equip de mobilitat. Si viatges amb la teva pròpia cadira/moto elèctrica, et recomanem que consultis amb la teva companyia aèria.

A l'aeroport

Es recomana anar dues hores i mitja abans de la sortida del vol*. Avisa de la teva arribada al taulell de facturació de la teva aerolínia, al taulell d’assistència PMR o utilitzant els monòlits, allà et recollirem.

*El temps mínim per anar al punt de trobada és de dues hores abans de la sortida del vol. Si el vol és a primera hora consulta l’horari d’obertura de la terminal.

Assistent d’informació

A l’aeroport de sortida d’Aena

Un assistent et recollirà en el punt de trobada que hagis seleccionat, ajudant-te amb el teu equipatge.

T’acompanyarà al taulell de facturació, i et facilitarà els tràmits necessaris per facturar.

T’acompanyarà a la zona d’embarcament, passant els controls pertinents.

T’embarcarà en l’avió deixant-te en el teu seient.

A l’aeroport d’arribada d’Aena

Un assistent t’anirà a buscar al teu seient per realitzar el desembarcament de l’avió i t’ajudarà amb l’equipatge de mà.

Si havies facturat equipatge, et portarà a la sala de recollida, passant els controls necessaris, i des d’allà, et portarà fins a un punt de trobada.

En els trànsits i connexions

Un assistent et prestarà l'assistència necessària per fer amb èxit el trànsit o la connexió, incloent-hi, si escau, maniobres d'embarcament, desembarcament, trasllats per la terminal, etc.

Logo Aena