Contacte

Si voleu obtenir informació sobre:

  • Horaris de vols.
  • Informació sobre les instal·lacions dels nostres aeroports i els serveis que s’hi presten (filtres de seguretat, sales vip, aparcaments...) i les empreses o entitats i comercials que hi operen.

Dirigiu-vos al nostre Servei d'Informació i Atenció al Client: ( 34) 913 211 000

persones amb discapacitat auditiva

Reclamacions

Envieu-nos qualsevol reclamació o queixa relativa a les instal·lacions dels aeroports i serveis aeroportuaris (neteja, servei d’informació, etc.), i a les empreses o entitats oficials i comercials que hi operen. 

 Aena no té competències per tractar les reclamacions o consultes següents:

Incidències amb l’equipatge. En l’enllaç següent trobareu tota la informació sobre què heu de fer en aquests casos: https://www.aena.es/es/pasajeros/equipajes-controles/equipaje-facturado/incidencias-con-equipajes.html.

Retraso o cancelación de vuelo o solicitud de hora de salida o llegada del mismo. Dirígete a la compañía aérea en primer lugar. En el siguiente enlace tienes toda la información: https://www.aena.es/es/pasajeros/viajeros/incidencias-en-tu-viaje.html.

Consultes

Si teniu alguna consulta relativa a les instal·lacions dels nostres aeroports i els serveis que s’hi presten (filtres de seguretat, sales vip, aparcaments...) i a les empreses o entitats i comercials que hi operen podeu trucar-nos al telèfon d’informació ( 34) 913 211 000 o enviar-la a través del formulari següent: