Contacta amb nosaltres | Aena

Contacte

Si voleu obtenir informació sobre:

  • Horaris de vols.
  • Informació sobre les instal·lacions dels nostres aeroports i els serveis que s’hi presten (filtres de seguretat, sales vip, aparcaments...) i les empreses o entitats i comercials que hi operen.

Dirigeix-te al nostre Servei d'Informació i Atenció al Client: (+34) 913 211 000

Si tens una discapacitat auditiva pots posar-te en contacte amb nosaltres a través del WhatsApp:

 

Consultes, felicitacions i suggeriments

Si tens alguna consulta relativa a les instal·lacions dels nostres aeroports i els serveis que s’hi presten (filtres de seguretat, sales vip, aparcaments...) i a les empreses o entitats i comercials que hi operen pots trucar-nos al telèfon d’informació (34) 913 211 000 o enviar-la a través del formulari següent:

Reclamacions i queixes

Envieu-nos qualsevol reclamació o queixa relativa a les instal·lacions dels aeroports i serveis aeroportuaris (neteja, servei d’informació, etc.), i a les empreses o entitats oficials i comercials que hi operen.

Aena no té competències per tractar les reclamacions o consultes següents:

Incidències amb l’equipatge. En l’enllaç següent trobaràs tota la informació sobre què has de fer en aquests casos: https://www.aena.es/es/pasajeros/equipajes-controles/equipaje-facturado/incidencias-con-equipajes.html.

Retard o cancel·lació de vol o sol·licitud d’hora de sortida o arribada d’aquest. Dirigiu-vos a la companyia aèria en primer lloc. En l’enllaç següent teniu tota la informació: https://www.aena.es/es/pasajeros/viajeros/incidencias-en-tu-viaje.html.