Contacte

Si vol obtindre informació sobre:

  • Horari de vols.
  • Informació sobre les instal·lacions dels nostres aeroports i els servicis que s’hi presten (filtres de seguretat, sales VIP, aparcaments...) i les empreses o entitats i comercials que hi operen.

Dirigix-te al nostre Servici d'Informació i Atenció al Client: ( 34) 913 211 000

Persones amb discapacitat auditiva

Reclamacions

Pots enviar-nos tota classe de reclamacions o queixes pel que fa a les instal·lacions dels aeroports i als servicis aeroportuaris (neteja, servici d'informació, etc.) i a les empreses o entitats oficials i comercials que hi operen. 

 Aena no té competències per a tractar les següents reclamacions o consultes:

Incidències amb l'equipatge. A l'enllaç següent pots trobar tota la informació relativa a estos casos: https://www.aena.es/es/pasajeros/equipajes-controles/equipaje-facturado/incidencias-con-equipajes.html.

Retard o cancel·lació del vol o sol·licitud d'hora d'eixida o arribada del mateix. Dirigix-te a la companyia aèria en primer lloc. A l’enllaç següent tens tota la informació: https://www.aena.es/es/pasajeros/viajeros/incidencias-en-tu-viaje.html.

Consultes

Si tens alguna consulta que es referisca a les instal·lacions dels nostres aeroports i els servicis que s'hi presten (filtres de seguretat, sales VIP, aparcaments...) i a les empreses o entitats i comercials que hi operen, pots telefonar-nos al número d'informació ( 34) 913 211 000 o enviar-la mitjançant el formulari següent: