Contacto

Se desexas obter información sobre:

  • Horarios de voos.
  • Información sobre as instalacións dos nosos aeroportos e os servizos que neles se prestan (filtros de seguridade, salas vip, aparcadoiros...) e as empresas ou entidades e comerciais que operan neles.

Diríxete ao noso Servizo de Información e Atención ao Cliente: ( 34) 913 211 000

personas con discapacidade auditiva

Reclamacións

Envíanos calquera reclamación ou queixa que se refira ás instalacións dos aeroportos e servizos aeroportuarios (limpeza, servizo de información etc.), e ás empresas ou entidades oficiais e comerciais que operan neles. 

 Aena carece de competencias para tratar as seguintes reclamacións ou consultas:

Incidencias coa equipaxe: Na seguinte ligazón encontrarás toda a información sobre que facer nestes casos: https://www.aena.es/es/pasajeros/equipajes-controles/equipaje-facturado/incidencias-con-equipajes.html.

Atraso ou cancelación de voo ou solicitude de hora de saída ou chegada deste:. Diríxete á compañía aérea en primeiro lugar. Na seguinte ligazón tes toda a información: https://www.aena.es/es/pasajeros/viajeros/incidencias-en-tu-viaje.html.

Consultas

Se tes algunha consulta que se refira ás instalacións dos nosos aeroportos e os servizos que neles se prestan (filtros de seguridade, salas vip, aparcadoiros...), e ás empresas ou entidades e comerciais que operan neles, podes chamarnos o teléfono de información ( 34) 913 211 000 ou enviala a través do seguinte formulario: