Preguntes freqüents de pàrquing

FAQs pàrquing

És necessari fer una reserva?

  • Li informem que per accedir als aparcaments no és necessari realitzar reserva prèvia. Podrà accedir als aparcaments amb normalitat, i efectuar el pagament de la seva estada a la seva sortida.
  • Tanmateix, si realitza una reserva, podrà gaudir de descomptes directes per la seva estada.

Quins avantatges té pertànyer a Aena Club Client en els nostres pàrquings?

  • 10% de descompte en totes les reserves prèvies.
  • En estades sense reserva:
    1. Es beneficiarà de descomptes si escaneja la targeta d’embarcament als nostres caixers o en l’App
    2. Pàrquing Preferent (contigu a la terminal) a preu de Pàrquing General
    3. Descomptes en el Pàrquing General i Preferent (màx. 1 dia gratis per estada)
  • Pagament per mòbil i pagament per matrícula (no necessita passar pel caixer per abandonar l’aparcament)

Com puc fer una reserva?

  • A través de l’App d’Aena (en l’apartat 'Reserva el teu Pàrquing').
  • Mitjançant el Web http://parking.aena.es
  • A través del telèfon ( 34) 91 321 10 00

Les reserves s’hauran de realitzar amb un mínim de 3 hores d’antelació a l’entrada.

Com es pot modificar (canviar dates o canviar de vehicle) o anul·lar una reserva?

Li informem que per modificar cancel·lar la reserva disposa dels següents mitjans:

  • A través de l’app d’Aena, en l’apartat de 'Reserva el teu Pàrquing > Ja en tens unes reserva? Gestionar'.
  • Mitjançant el Web http://parking.aena.es fent clic en “gestionar reserves” i utilitzant el seu correu electrònic i el localitzador de la seva reserva.
  • També pot fer-ho cridant al Centre d’Atenció Telefònica d’Aena: telèfon ( 34) 91 321 10 00.

En cas de reserva, tinc una plaça assignada?

  • En realitzar una reserva prèvia no s’assigna una plaça en concret, podrà aparcar a qualsevol de les places lliures de l’aparcament seleccionat en la seva reserva.

Com accedir al Pàrquing amb reserva?

Quan accedeixi al pàrquing amb reserva prèvia ha de comprovar que al tiquet que se li dispensa a la barrera d’entrada, està imprès el localitzador de la seva reserva:

  • Si s’ha imprès el localitzador, pot continuar el seu viatge i pagar la seva estada a la tornada als caixers automàtics o a través de l’app d’Aena;
  • Si no s’ha imprès el localitzador, a la seva tornada, s’haurà de dirigir a la caixa manual

Li recordem que en cas de tenir activat el servei de Pagament per Matrícula, el sistema no emetrà tiquet i li permetrà accedir a l’aparcament automàticament.

Puc pagar pel mòbil i evitar passar pel caixer?

  • Pot realitzar el seu pagament de pàrquing des de l’App d’Aena, només si vostè és membre d’Aena Club Client i així evitar haver de passar pel caixer abans de la seva sortida.
  • El pagament es realitzarà a través de l’apartat “Pàrquing reserva i pagament” de l’App d’Aena.

Puc sol·licitar factura?

  • Pot obtenir la factura corresponent a les seves reserves ja consumides a través del web de reserves (https://parking.aena.es/) , dins de l’apartat “Gestionar Reserves”

Durant l’estada, el meu vehicle compta amb algun tipus d’assegurança?

  • El pàrquing disposa d’una Pòlissa de Responsabilitat Civil General amb una entitat asseguradora que cobreix la responsabilitat civil per danys, sostracció o destrucció dels vehicles a motor (inclosos accessoris fixos i peces de recanvi) que es trobin en el nostre poder durant la custòdia.
  • Són exclosos de la nostra pòlissa els objectes o mercaderies dipositades a l’interior dels vehicles, els defectes de fàbrica, les reparacions defectuoses o danys ocults, inapreciables, deguts a falta de cura en la conservació del vehicle. Només es consideraran les reparacions per danys realment causats al vehicle confiat en el moment de la devolució d’aquest.
  • Es recomana realitzar les reclamacions per danys, al propi pàrquing, abans d’abandonar l’aparcament.