The Gallery In | Aeroport JT Barcelona-El Prat | Aena

The Gallery In

The Gallery in Barcelona

The Gallery In Barcelona ofereix una experiència shopping-chic a l’Aeroport de Barcelona, mitjançant un concepte innovador en què conviuen moda i complements Premium-Luxury amb una oferta gastronòmica a l’altura de la ciutat.

En aquest espai de convit podem trobar prestigioses marques de moda, modernes i molt en tendència que inclouen un ampli perfil de passatger com Hugo Boss, Longchamp, Ecoalf, Michael Kors, Swarovski, Majorica, Tag Heuer, Tous, Tumi, Belstaff, Barbour, Bimba i Lola, Zadig & Voltaire, i Psycho Bunny, entre d’altres.

L’espai gastronòmic està representat pel Cruasán, on pots assaborir alguns dels plaers terrenals que tenim a la nostra carta, abans que volis cap als núvols. Tant si vas amb pressa com si tens temps, et convidem a tastar tots els fancy bites que podem oferir-te. Enjoy el teu temps d'espera.

Logo Aena