Preguntes Freqüents Pàrquings de l’Aeroport de València | Aena

Preguntes freqüents dels aparcaments de l'Aeroport de València

FAQs parking

És necessari fer una reserva?

  • L'informem que per accedir als aparcaments no és necessari realitzar reserva prèvia. Podrà accedir als aparcaments amb normalitat, i efectuar el pagament de la seua estada a la seua eixida.
  • No obstant això, si realitza una reserva, podrà gaudir de descomptes directes per la seua estada.

Quins avantatges té pertànyer a Aena Club Cliente en els nostres pàrquings?

  • En estades amb reserva prèvia: 5 % - 25 % de descompte en qualsevol aparcament.
  • En estades sense reserva: 5 % - 20 % de descompte en els aparcaments general i preferent.
  • Pagament per mòbil i pagament per matrícula (no cal passar pel caixer per abandonar l’aparcament).
  • Més informació a: https://clubcliente.aena.es/AenaClub/es/parking/

Com puc fer una reserva?

  • A través de l'App d'Aena (en l'apartat 'Reserva el teu Pàrquing').
  • Mitjançant el Web http://parking.aena.es
  • A través del telèfon ( 34) 91 321 10 00

Les reserves hauran de realitzar-se amb un mínim de 3 hores d'antelació a l'entrada.

¿Cómo se puede modificar (cambiar fechas o cambiar de vehículo) o anular una reserva?

Le informamos que para modificar cancelar la reserva dispone de los siguientes medios:

  • A través de la app de Aena, en el apartado de 'Reserva tu Parking > ¿Ya tienes unas reserva? Gestionar'.
  • Mediante la Web http://parking.aena.es haciendo clic en “gestionar reservas” y utilizando su correo electrónico y el localizador de su reserva.
  • También puede hacerlo llamando al Centro de Atención Telefónica de Aena: teléfono (+34) 91 321 10 00.

En cas de reserva, tinc una plaça assignada?

  • En realitzar una reserva prèvia no s'assigna una plaça en concret, podrà aparcar en qualsevol de les places lliures de l'aparcament seleccionat a la seua reserva.

Com accedir al pàrquing amb reserva?

Quan accedisca al pàrquing amb reserva prèvia ha de comprovar que en el tiquet que se li dispensa en la barrera d'entrada, està imprés el localitzador de la seua reserva:

  • Si s'ha imprés el localitzador, pot continuar el seu viatge i pagar la seua estada a la tornada en els caixers automàtics o a través de l'app d'Aena;
  • Si no s'ha imprés el localitzador, al seua tornada, haurà de dirigir-se a la caixa manual

Li recordem que en cas de tindre activat el servei de pagament per matrícula, el sistema no emetrà tiquet i li permetrà accedir a l'aparcament automàticament.

Puc pagar pel mòbil i evitar passar pel caixer?

  • Pot realitzar el seu pagament de pàrquing des de l'App d'Aena, només si vosté és membre d'Aena Club Cliente i així evitar haver de passar pel caixer abans de la seua eixida.
  • El pagament es realitzarà a través de l'apartat “Pàrquing reserva i pagament” de l'App d'Aena.

Puc sol·licitar factura?

  • Pot obtindre la factura corresponent a les seues reserves ja consumides a través del web de reserves (https://parking.aena.es/), dins de l'apartat “Gestionar Reserves”.

Durant l'estada, el meu vehicle compta amb alguna mena d'assegurança?

  • El pàrquing disposa d'una Pòlissa de Responsabilitat Civil General amb una entitat asseguradora que cobrix la responsabilitat civil per danys, sostracció o destrucció dels vehicles de motor (inclosos accessoris fixos i peces de recanvi) que es troben en el nostre poder durant la custòdia.
  • Estan exclosos de la nostra pòlissa els objectes o mercaderies depositades a l'interior dels vehicles, els defectes de fàbrica, les reparacions defectuoses o danys ocults, inapreciables deguts a la falta de cura en la conservació del vehicle. Només es consideraran les reparacions per danys realment causats al vehicle confiat en el moment de la devolució d'aquest.
  • Es recomana realitzar les reclamacions per danys, en el propi pàrquing, abans d'abandonar l'aparcament.

Puc arribar més tard de l’hora d’accés de la meua reserva?

  • La teua reserva continuarà sent vàlida si accedeixes en les 99 hores següents a la data i hora d’entrada fixades en la mateixa.

Puc arribar abans de l’hora d’accés de la meua reserva?

  • Pots accedir fins a 3 hores abans de la data i hora d’entrada fixades en la teua reserva i esta continuarà sent vàlida.

Què ocorre si estic més temps del reservat?

  • Si la teua reserva ja s’ha iniciat no podràs modificar-la. Comptes amb dos hores de cortesia per abandonar el pàrquing sense cost addicional. Passat este temps, l’excés de temps sobre l’estada reservada se’t cobrarà per minuts, amb un màxim per dia addicional. Este màxim depèn de cada aparcament i figura en el teu mail de confirmació de reserva.
Logo Aena