Política de privacidade
Política de privacidade
A presente política está orientada a informar a todas as persoas usuarias das instalacións aeroportuarias, así como aos usuarios da nosa páxina web corporativa.
O presente documento ten como finalidade informarte do tratamento dos teus datos persoais, de acordo co establecido na normativa de Protección de Datos de Carácter Persoal, en concreto o Regulamento (UE) 679/2016 do Parlamento Europeo e do Consello, do 27 de abril de 2016, relativo á protección das persoas físicas no que respecta ao tratamento de datos persoais e á libre circulación destes datos (RGPD) e a Lei orgánica 3/2018, do 5 de decembro, de protección de datos de carácter persoal e garantía dos dereitos dixitais (LOPDGDD).
Os responsables do tratamento serán:
No caso de que goces dun servizo prestado no Aeroporto Internacional Región de Murcia, o responsable do tratamento será:
Os datos persoais que se tratarán serán os seguinte:
Ten en conta que, en ocasións, para a correcta prestación do servizo e execución do contrato, deberás facilitar os datos necesarios que sexan obrigatorios, para o seu desenvolvemento ou aqueles necesarios para cumprir coas obrigas legais correspondentes. Pola contra, non se podería executar ou subscribir o contrato, ou Aena non podería cumprir coas súas obrigas legais.
Os datos persoais que nos facilitas ou que se vaian facilitar no momento de comezar a túa relación connosco, así como aqueles que se poidan recoller ou xerar ao longo da devandita relación, trataranse para as finalidades que se indiquen en cada folla informativa, formulario de recollida de datos persoais ou por calquera outro medio que se poña á túa disposición no propio aeroporto. Estas resúmense a continuación:
Nota: En caso de existir unha política de privacidade específica dalgún servizo, resultará de aplicación o disposto nesta.
No suposto de que sexas usuario das nosas instalacións aeroportuarias, informámoste do seguinte:
Xestión e atención de reclamacións de aeroportos e xestión e trámite de todo tipo de reclamacións, queixas, suxestións e solicitudes de información, este tratamento baséase no consentimento prestado. Podes retirar o teu consentimento outorgado en todo momento. Para facelo, envía un correo electrónico a ocpd@aena.es, indica “Retirada Consentimento” + Tipo de Solicitude + Aeroporto e anexa información acreditativa da túa identidade. Os datos conservaranse durante a súa tramitación e no prazo necesario para xestionar unha posible reclamación. Comunicaranse, de ser necesario, á compañía aérea, empresa ou organismo implicado na tramitación da presente reclamación, queixa, solicitude ou suxestión, así como a xuíces e tribunais no caso de que a súa reclamación derive nunha actuación xudicial. Non están previstas transferencias internacionais.
Este servizo inclúe a xestión, o control e a tramitación das reclamacións, queixas e suxestións remitidas tanto a Aena S.M.E., S.A., como a Aena Sociedad Concesionaria del Aeropuerto Internacional de la Región de Murcia S.M.E., S.A. ou a Aena Desarrollo Internacional S.M.E., S.A., no seu caso, así como todo tipo de servizos de queixas, reclamacións ou suxestións a través do portal de trámites e reclamacións da web de Aena.
Autoridades. En caso de que teñas a categoría de autoridade, os teus datos trataranse para xestionar e controlar os servizos que se prestan ás autoridades, que inclúen a xestión de visitas e salas de autoridades, o rexistro e o mantemento de contactos institucionais, co fin de cumprir obrigas legais. Igualmente, informámoste da orixe dos datos; en ocasións poden proceder do organismo público ou administración ao que pertences. Os datos conservaranse mentres dure a túa relación coa nosa empresa, así como durante o prazo necesario para tramitar unha posible reclamación. Poderanse comunicar estes datos, se é o caso, á compañía aérea coa que voas sobre a base da execución de contrato, e ás forzas e corpos de seguridade do Estado para o cumprimento de obrigas legais. Non se prevén máis comunicacións nin transferencias internacionais de datos a terceiros, salvo no caso de obriga legal.
Comunicacións comerciais. Os teus datos trataranse para o envío de comunicacións comerciais no seu caso, baseado no teu consentimento. Podes retirar o teu consentimento en calquera momento enviando un correo electrónico a ocpd@aena.es indicando «Retirada Consentimento Comunicacións Comerciais», acompañado da información que acredite a túa identidade. Máis información na seguinte ligazón .
Xestión de usuarios do aeroporto: visitas. Os teus datos poden tratarse para a Xestión de usuarios do aeroporto: visitas, en caso de veñas a algún dos nosos aeroportos en calidade de visita, en función do teu consentimento. Así mesmo, xestionaremos a túa acreditación temporal para a visita (en calidade de visitante ou por motivos operativos ou profesionais), o control de accesos e a seguridade das instalacións. Esta acreditación tamén permite levar un control das visitas que se realizan ao aeroporto ou centro, baseando o devandito tratamento nunha obriga legal (normativa de seguridade privada) e interese público (seguridade aeroportuaria). Os datos conservaranse durante un mes, así como durante o prazo necesario para xestionar unha posible reclamación. Os teus datos pódense comunicar ás forzas e corpos de seguridade, en cumprimento de obrigas legais. Non se preveñen máis cesións nin transferencias internacionais, salvo obriga legal.
Xestionar o servizo que solicites de asistencia a Persoas con Mobilidade Reducida (PMR). Os teus datos trataranse para xestionar o servizo que solicites de asistencia a Persoas con Mobilidade Reducida (PMR). O tratamento baséase na obriga legal e a normativa de protección social, en virtude do Regulamento (CE) n.º 1107/2006 do Parlamento Europeo e do Consello do 5 de xullo de 2006, sobre os dereitos das persoas con discapacidade ou mobilidade reducida no transporte aéreo. Tamén trataremos os teus datos para o envío dunha enquisa de satisfacción co fin de coñecer a túa experiencia e poder mellorar o servizo, sobre a base dos nosos intereses lexítimos.
Neste sentido, procedemos a unha análise interna na que se pondera o teu dereito á protección de datos e o noso interese en realizar este tipo de enquisas, co fin de mellorar a experiencia de usuario e o propio servizo. Concluímos que existe unha expectativa razoable pola túa banda sobre este tratamento, no que non se van incluír aqueles datos especialmente protexidos nin os que implican a toma de decisións automatizadas.
Podes opoñerte ou solicitar información adicional sobre este tratamento a través das canles habilitadas para este fin nesta política ou enviando un correo a dpd@aena.es.
O servizo préstase presentándose nos puntos do aeroporto identificados para el ou mediante reserva previa a través da web de Aena ou da túa compañía aérea. Os teus datos poden chegar a Aena a partir da compañía aérea, en caso de que fixeses a reserva a través da web da túa compañía ou viaxes nun voo de chegada a un aeroporto da rede de Aena proveniente doutros aeroportos. Os teus datos conservaranse durante o tempo necesario para cumprir coa finalidade, así como durante o prazo necesario para tramitar unha posible reclamación. Non están previstas cesións (salvo por imperativo legal) nin transferencias internacionais de datos.
Ademais, nos monólitos situados en varios puntos do aeroporto, trataremos os teus datos (imaxe captada pola cámara situada no monólito e a túa voz, que se activan cando premes o botón de chamada situado no monólito) coa finalidade dunha mellor xestión da asistencia solicitada, sobre a base do interese lexítimo por prestar un mellor servizo. Os teus datos (só a voz) conservaranse durante un ano para poder analizar posibles reclamacións ou incidencias do servizo e non se comunicarán a ningún terceiro.
Neste sentido, procedemos a unha análise interna ponderando o teu dereito á protección de datos e o noso interese por prestarche un mellor servizo nas instalacións do aeroporto para calquera dúbida ou consulta que che xurda. Concluímos que existe unha expectativa razoable pola túa banda sobre este tratamento, no que non se van tratar datos especialmente protexidos nin os que implican a toma de decisións automatizadas.
Podes opoñerte ou solicitar información adicional sobre este tratamento a través das canles habilitadas para este fin nesta política ou enviando un correo a dpd@aena.es.
Datos tratados: Datos identificadores, de contacto, de saúde (tipoloxía de discapacidade ou necesidades especiais) e do teu voo. Imaxe e voz en monólitos.
Gravación das chamadas telefónicas a determinados teléfonos. Se é o caso, poderemos tratar a túa voz para a gravación das túas chamadas telefónicas a determinados teléfonos (operativas, investigación de incidentes, emerxencias), en función do teu consentimento, execución de contrato, interese vital, interese público e exercicio de reclamacións, segundo proceda (dependendo do tipo de chamada realizada). O período de conservación das gravacións será o necesario para o fin ou propósito para o que se realizaron, pero quedan bloqueadas só a disposición de xuíces e tribunais durante o resto do período previo á destrución. Non se prevén cesións nin transferencias internacionais de datos, agás obriga legal.
O período de conservación das gravacións será o necesario para o fin ou propósito para o que se realizaron, pero quedan bloqueadas só a disposición de xuíces e tribunais durante o resto do período previo á destrución. Non se prevén cesións nin transferencias internacionais de datos, agás obriga legal.
Xestión e atención de reclamacións do aparcadoiro de vehículos. No caso de que utilices algún dos nosos aparcadoiros de vehículos (público, de subscritor ou de persoal), os teus datos poderán usarse para a xestión do aparcadoiro e atención de reclamacións do aparcadoiro de vehículos. Tamén te informamos de que as imaxes captadas polas cámaras de acceso ao aparcadoiro, que comprenden cámaras que captan os datos do vehículo (sistema de recoñecemento e lectura de matrícula, parte dianteira ou traseira), utilizaranse para o cumprimento de obrigas legais, incluídas as derivadas da lexislación reguladora do contrato de aparcadoiro, como, por exemplo, a obriga de identificar o vehículo. Nalgúns aeroportos, trátase a túa imaxe como condutor capturada nos momentos de acceso e saída do aparcadoiro con fins de seguridade baseados no interese público (ver Videovixilancia). Así mesmo, os teus datos de entrada e saída, matrícula obtida e reserva, se é o caso (ver información relativa ao tratamento “Reserva de Aparcadoiro de Aena”), trataranse para a xestión do aparcadoiro en función da execución do contrato. Os teus datos poden tratarse para a atención e resolución de reclamacións, co fin de cumprir obrigas legais.
En caso dun aparcadoiro de subscritores ou de persoal, adicionalmente, trataremos os teus datos (datos identificadores, de contacto, e, se procede, da túa empresa), que poderá subministrar a túa empresa, para a xestión do teu aboamento. O tratamento baséase na execución dun contrato (se é o caso, o contrato entre a túa empresa e Aena. De ser así, os teus datos poderán comunicarse á túa empresa para o desenvolvemento do devandito contrato).
Datos tratados: Imaxes do vehículo (recoñecemento de matrícula, parte dianteira ou traseira), datos do momento de entrada e saída, matrícula obtida e datos da túa reserva, se corresponde, medios de pagamento.
As imaxes captadas conservaranse mentres dure a estancia no aparcadoiro e, posteriormente, conservaranse durante un prazo máximo dun mes.
Os datos para a xestión do aparcadoiro conservaranse durante a túa estancia ou o teu contrato (nos casos anteriormente indicados), así como durante o prazo necesario para tramitar unha posible reclamación.
Os datos poderanse comunicar ao teu banco para a realización do cobro polo servizo prestado (no seu caso) á túa empresa, posto que son necesarios para a execución do teu contrato (no seu caso) e está prevista a cesión dos datos ás forzas e corpos de seguridade do Estado, coa finalidade de previr un perigo real para a seguridade pública ou para a represión de infraccións penais, e a xuíces e tribunais, en caso de requirimento xudicial. Tamén se prevé a comunicación de datos ás administracións públicas competentes para a súa actividade inspectora, en cumprimento coa normativa de Ordenación do Transporte por Estrada Estatal e das comunidades autónomas. Non se prevén transferencias internacionais.
Así mesmo, no caso de subscritores dalgúns dos aparcadoiros dos nosos aeroportos, trataremos os teus datos (de contacto) para o envío de comunicacións comerciais (en función do teu consentimento explícito) e a realización de enquisas (baseándose no interese lexítimo de Aena por mellorar o servizo prestado). Aena informa de que podes revogar o consentimento prestado en calquera momento e opoñerte ao tratamento mediante o envío dun correo electrónico a ocpd@aena.es
Os teus datos conservaranse durante o tempo necesario para cumprir coa finalidade para a que se solicitan e para determinar as posibles responsabilidades que se puidesen derivar desta finalidade e do seu tratamento, tomando como referencia a normativa sanitaria que se che aplique. Os teus datos poderán ser comunicados a hospitais ou outros centros médicos se do servizo prestado se entendese necesario para o mesmo fin, en base tanto ao interese vital do interesado ou para o cumprimento dunha misión realizada en interese público ou no exercicio de poderes públicos conferidos ao responsable do tratamento. En calquera outro caso, non se comunicarán datos, salvo por obriga legal ou requirimento xudicial. Non están previstas transferencias internacionais.
A base legal para o tratamento dos datos do USUARIO é a execución do contrato de prestación do servizo wifi, de acordo coas Condicións xerais de uso, así como o cumprimento de obrigas legais relacionadas co artigo 31 bis do Código Penal e a obriga da Lei 25/2007 de conservación de datos nas comunicacións electrónicas.
Ao mesmo tempo, e se o USUARIO o acepta explicitamente mediante a marcación da opción de aceptación, Aena poderá utilizar os datos facilitados no rexistro da alta deste servizo wifi, así como os datos obtidos da navegación e localización, para facilitarche unha experiencia personalizada mediante o envío por parte da propia Aena de comunicacións comerciais e publicitarias por vía electrónica axustadas ao perfil, como boletíns con información de interese para o pasaxeiro ou promocións e cupóns de desconto nas tendas do aeroporto de AENA ou de terceiros, sobre os seguintes ámbitos ou sectores: Automoción e alugueiro de vehículos, ocio, axencias de viaxes, turismo, transporte, compañías aéreas, restauración, sector téxtil, moda, beleza e cosmética, financeiro e asegurador, prensa e revistas, xogo, apostas.
Estes tratamentos baséanse no teu consentimento prestado. AENA informa de que o consentimento prestado a tal efecto pode revogarse en todo momento mediante o envío dun correo electrónico a serviciowifi@aena.es ou ocpd@aena.es, indicando no asunto “BAIXA CONSENTIMENTO WIFI”. No caso en que o USUARIO solicite a revogación ou baixa do envío de comunicacións comerciais e publicitarios ou información por vía electrónica indicadas, AENA informa de que tratará os datos asociados ao dispositivo e das credenciais de alta do USUARIO coa finalidade de poder tramitar a solicitude de baixa. En ningún caso a retirada do consentimento condiciona a execución do contrato de prestación do servizo wifi. O envío de comunicacións comerciais e publicitarias ou información por vía electrónica indicadas, a oferta prospectiva de produtos e servizos con fins comerciais, publicitarios ou de información xeral, así como os fins estatísticos e de segmentación, baséase no consentimento que se solicita ao USUARIO.
Datos tratados: Datos de carácter identificador, como o enderezo de correo electrónico (se o acceso se realiza por correo electrónico), contrasinal e usuario (se o acceso se realiza mediante Aena Club) ou outro tipo de datos equivalentes, se o acceso se realiza a través de redes sociais. Así mesmo, existen outros datos que quedan rexistrados no sistema coas finalidades mencionadas e que son tamén obrigatorios, como, por exemplo: nome do dispositivo que se conecta á wifi, enderezo MAC, enderezo IP, número de teléfono e IMEI (en caso de que o acceso se realice a través dun teléfono) e datos de conexión e navegación, localización.
Os teus datos conservaranse durante o tempo necesario para cumprir coa finalidade para a que se solicitaron, así como o prazo establecido por obriga legal da Lei 25/2007. Posteriormente, conservaranse durante o tempo no que poidan xurdir reclamacións e responsabilidades derivadas do tratamento dos teus datos no seo da finalidade para a que se recolleron.
Non se cederán datos a terceiros, salvo no caso das obrigas previstas pola Lei. En caso de ser necesario para o desenvolvemento da actividade ou a prestación do servizo, poderase realizar a transferencia internacional dos datos, para o cal Aena tomará as medidas adecuadas.
Pilotos de Aviación Xeral sen base nos aeroportos da nosa rede: Solicitaranse e conservaranse os teus datos de contacto para contactar contigo ante calquera incidencia que xurda durante a túa estadía nos nosos aeroportos, así como para a xestión e pagamento das correspondentes taxas aeroportuarias. Este tratamento baséase en obrigas legais (pagamento de taxas) así como interese lexítimo de Aena en garantir a operativa do aeroporto, e mesmo o seu propio interese lexítimo (se a incidencia, por exemplo é de tipo meteorolóxica e afecta á seguridade da súa aeronave). En determinadas ocasións, a petición de ENAIRE ou EUROCONTROL e sempre que non puidesen contactar contigo directamente, poderemos facilitar os teus datos de contacto ás devanditas entidades para que estas poidan xestionar contigo o pagamento das correspondentes taxas aeronáuticas, sobre a base de interese lexítimo destas entidades en contactar contigo para poder facturarche as devanditas taxas que deben solicitar en cumprimento das súas obrigas legais. Os teus datos conservaranse durante a túa estadía, así como para a atención de posibles responsabilidades que xurdan durante os prazos legais de aplicación.
Control de acceso á terminal. Para garantir o correcto funcionamento das instalacións aeroportuarias, poderemos solicitar que mostres documentos xustificativos (como tarxeta de embarque, ticket do parking, resgardo de extravío de equipaxe, etc.) para comprobar que existe un motivo lexítimo para acceder á terminal. Durante esta comprobación, o persoal pode visualizar de maneira incidental e momentánea algúns datos persoais (nome, apelidos, datos do voo, etc.), pero en ningún caso se rexistra nin se almacena esta información obtida con motivo do control de accesos. Así mesmo, indicámosche que os datos persoais que eventualmente poidan estar presentes nos documentos xustificativos mostrados con motivo do control de accesos non serán cotexados con documentación de identidade persoal (DNI, pasaporte ou equivalente) nin utilizados para ningunha finalidade ulterior. O tratamento baséase no interese lexítimo de Aena e non implica a cesión nin conservación de información persoal.
Realizamos unha análise interna ponderando o seu dereito á protección de datos e o interese lexítimo de Aena en garantir o correcto funcionamento das instalacións aeroportuarias, catalogadas como infraestruturas estratéxicas e, en numerosos supostos, críticas, concluíndo que o interese lexítimo de Aena prevalece sobre os seus dereitos e liberdades, na medida que este tratamento de datos supón unha intromisión baixa no seu dereito á protección de datos.
Participación na plataforma de xogos interactivos dispoñibles nalgúns aeroportos. No caso en que estes nalgún dos aeroportos que dispoñen de plataformas de xogo interactivo nas zonas de espera do aeroporto, trataremos a túa imaxe e puntuación obtida unicamente para prestarche este servizo de entretemento, tratamento baseado no teu consentimento ao achegarte á pantalla do sistema e ao mostrar o teu desexo en participar no xogo. As túas imaxes e puntuacións non se conservan nin se comunican a ningún terceiro.
Beneficiarios do seguro de vida e accidentes de Aena. No caso de que algún empregado de Aena te designe beneficiario do seguro de vida e de accidentes, informámoste de que as empresas do grupo Aena (en función da empresa específica do grupo na que preste servizos o noso empregado) tratarán os teus datos persoais (nome e apelidos e DNI) para a xestión do seguro e a súa comunicación á corretaxe de seguros e ao seguro, todo iso en cumprimento das obrigas legais aplicables ás nosas empresas. Os teus datos conservaranse mentres sexan necesarios para a finalidade e, posteriormente, durante 3 anos (Real Decreto Lexislativo 5/2000, do 4 de agosto, polo que se aproba o texto refundido da Lei sobre Infraccións e Sancións na Orde Social).
Vehículos dotados de sistemas de xeolocalización. Se es persoal de Aena ou doutras empresas que traballan na área de manobras e conduces algún vehículo autorizado pertencente á túa empresa, Aena pode chegar a tratar os teus datos identificativos como condutor e de xeolocalización do vehículo que conduces nun momento dado, en base ao cumprimento das obrigas legais (normativas de seguridade en plataforma e normativas de seguridade aérea). Os datos conservaranse mentres conduzas o vehículo e durante os prazos legais de aplicación. Os teus datos identificativos como condutor do vehículo nese momento poden ser facilitados pola túa empresa ou compañía. Nos casos en que sexa necesario investigar algunha incidencia na que o vehículo estea implicado, Aena poderá facilitar os devanditos datos, no seu caso, a organismos públicos con funcións de inspección aeroportuaria ou aeronáutica para a atención de posibles incidencias, en base ao cumprimento das obrigas legais.
No suposto de que sexas usuario da nosa web, informámoste dos seguintes tratamentos:
Aena Emprego. Respecto á sección Aena Emprego, existen dous tratamentos:
Podes retirar o teu consentimento outorgado en todo momento, enviando un correo electrónico a ocpd@aena.es indicando unicamente “Retirada Consentimento Interesados”, acompañando información acreditativa da túa identidade.
Aena, Aena Desarrollo Internacional e Aena Sociedad Concesionaria del Aeropuerto Internacional de la Región de Murcia serán responsables do tratamento dos teus datos persoais que serán utilizados para xestionar as solicitudes de emprego e procesos de selección xestionados a través da web.
Os teus datos conservaranse mentres dure o proceso selectivo, así como durante o prazo no que poida xurdir unha reclamación.
Interesados: informamos que unha vez te inscribises como interesado/a, o teu enderezo de correo electrónico se gardará os tres anos inmediatamente posteriores; unha vez pasen, eliminarase da nosa base de datos, e terás que volver inscribirte de novo no caso de seguir interesado/a en futuros procesos de selección.
Os teus datos relativos ás túas solicitudes de emprego, como indicamos, poderán comunicarse aos representantes sindicais en caso de que así fose necesario conforme á normativa aplicable. Ademais, informámoste que por obriga legal da Lei 19/2013, do 9 de decembro, de Transparencia, acceso á información pública e bo goberno, no caso de participar nalgún dos procesos, os resultados dos candidatos poden publicarse na web, previamente disociados doutros datos persoais.
Para determinadas solicitudes de emprego, os teus datos poderán facilitarse ás Forzas e Corpos de Seguridade do Estado para a comprobación de antecedentes penais, sobre a base de interese público (Programa Nacional de Seguridade para a Aviación Civil).
Ás entidades do grupo Aena beneficiarias dos procesos de selección, dedicadas á actividade de xestión aeroportuaria, baseándonos no teu consentimento, en caso de presentarte a un posto para as devanditas entidades e non se prevén máis cesións nin transferencias internacionais, salvo obriga legal.
No caso en que te rexistres como membro de Aena Club, ou utilices os seguintes servizos: Servizos VIP (Meet & Assist, Dereito de Acceso Prioritario -Fast Lane ou Salas ou Servizos VIP), Reservas de aparcadoiro na web de Aena, Marketplaces (Food to Fly e Shop to Fly) podes consultar a súa política na seguinte ligazón.
Portal Aena Provedores. No caso de que, en representación da túa empresa, solicites algún servizo dirixido a empresas (por exemplo, o Portal Provedores), os teus datos persoais, como representante desta, trataranse para a realización das xestións necesarias para prestar os servizos solicitados e ofrecidos polo portal de Provedores (consulta e descarga de Pregos de Contratación, e subscrición a recibir alertas ante novas licitacións de Aena).
Tratamento baseado no teu consentimento, e utilizaranse os teus datos de contacto para establecer relacións coa túa empresa, tratamento baseado en interese lexítimo, de acordo á Lei 3/2018, de Protección de Datos Persoais e Garantías de Dereitos Dixitais. Aena informa de que o consentimento prestado a tal efecto pode revogarse en todo momento mediante o envío dun correo electrónico a ocpd@aena.es indicando no asunto “BAIXA CONSENTIMENTO PROVEDORES” e acompañando información que permita a túa identificación. Os teus datos conservaranse mentres non solicites a túa baixa, así como durante o prazo necesario para xestionar unha posible reclamación. Non están previstas cesións, salvo as establecidas por imperativo legal, nin transferencias internacionais.
Xestión dos nosos perfís en Redes Sociais: Neste sentido, a información solicitada a través das nosas redes sociais utilízase, sobre a base do interese lexítimo de Aena, para:
Os datos tratados son datos de identificación do teu perfil na rede social, comentarios realizados, así como os datos persoais que ti mesmo nos facilites para a resolución da túa incidencia: Nome e apelidos, teléfono, correo electrónico, datos necesarios para o servizo concreto (Matrícula, localizador de reserva, datos bancarios, PMR, Salas VIP, Fast Track, Fast Lane, etc), así como o contido que vaias xerando ou nos subministres mediante mensaxes privadas nas nosas redes sociais.
Os teus datos conservaranse durante o tempo necesario para cumprir coas finalidades previstas e, posteriormente, conservaranse debidamente bloqueados, mentres poidan derivarse responsabilidades da execución da nosa relación contractual ou precontractual, así como para o cumprimento doutras obrigas legais a cargo de Aena.
Os teus datos poderán comunicarse ás empresas concesionarias relacionadas cos servizos ofrecidos por Aena ou mesmo prestados por elas, nos casos en que a devandita comunicación sexa necesaria para atender á túa solicitude ou incidencia. Non están previstas a realización de transferencias internacionais de datos.
No suposto de que sexas traballador dunha empresa externa, podes consultar a política de privacidade específica premendo aquí.
Nese caso, as empresas do grupo Aena tratarán os teus datos persoais como representante da túa empresa ou como empresario individual, coa finalidade de participar nos procesos de licitación e execución de contratos, así como a tramitación de notificacións electrónicas durante o proceso de contratación a través dos nosos sistemas ou para xestión dos servizos prestados polos provedores e aos clientes (xestión do servizo contratado, uso de medios de contacto telefónicos e facilitados polo provedor para a notificación de asuntos relacionados co servizo prestado e a xestión administrativa deste, obrigas necesarias para cumprir coa normativa tributaria e xestión do pagamento ou cobramento dos servizos realizados).
Nestes casos, informámosche da obriga de facilitares os datos necesarios que resulten obrigatorios, para o desenvolvemento do contrato, a aplicación de medidas precontractuais ou aqueles necesarios para cumprir coas obrigas legais que correspondan. Pola contra, non se podería executar ou subscribir o contrato, ou Aena non podería cumprir coas súas obrigas legais.
Os datos da empresa adxudicataria, das empresas licitadoras e dos representantes das devanditas empresas, serán tratados por Aena coa finalidade da adecuada xestión da relación contractual e precontractual, obrigas legais (normativa de contratos do sector público e normativas relativas a sinatura electrónica) e sobre a base do seu consentimento expresado mediante a sinatura dos anexos e formularios, que é necesario achegar nas ofertas para participar na licitación.
Así mesmo, os datos profesionais de contacto facilitados poderán ser utilizados para establecer relacións coa súa empresa, baseando o devandito tratamento no interese lexítimo de Aena.
Con carácter xeral, Aena solicita datos de carácter persoal directamente do interesado a través dos formularios de solicitude ou rexistro dos diferentes servizos que ofrece, tal e como se informa nesta política.
En ocasións, os datos persoais poden proceder de terceiros, como compañías aéreas, clientes e empresas colaboradoras, cando sexa necesario para a execución dun contrato no que o interesado ou a súa empresa sexan partes, ou cando exista unha obriga legal para iso.
Os teus datos conservaranse durante o tempo necesario para cumprir coa finalidade para a que foron solicitados.
Posteriormente, conservaranse durante o tempo no que poidan xurdir reclamacións e responsabilidades derivadas do tratamento dos teus datos no seo da finalidade para a que foron recollidos.
Ademais das xa recollidas anteriormente, as comunicacións previstas son as que se presentan a continuación:
Entidades do grupo Aena beneficiarias dos procesos de selección, en caso de presentarse a un posto para as devanditas entidades, isto é:
Aena, Aena Desarrollo Internacional e Aena Sociedad Concesionaria del Aeropuerto Internacional de la Región de Murcia serán responsables do tratamento dos teus datos persoais que serán utilizados para xestionar as solicitudes de emprego e procesos de selección xestionados a través da web. Deste xeito, non se prevén máis cesións nin transferencias internacionais de datos, salvo obriga legal.
Aena e Aena Concesionaria del Aeropuerto Internacional de la Región de Murcia, como responsables do tratamento, adoptarán as medidas de índole técnica e organizativa necesarias para garantir a seguridade dos datos persoais que se acheguen, para evitar a súa alteración, perda, tratamento ou acceso non autorizado.
Calquera interesado ten dereito a obter confirmación sobre a existencia, ou non, dun tratamento dos seus datos persoais. Así mesmo, o Regulamento xeral de protección de datos establece como dereitos do interesado:
Podes exercer os teus dereitos de acceso, rectificación, supresión, oposición, limitación do tratamento e portabilidade, así como retirar o teu consentimento, tanto fronte a AENA, SME, S.A. como fronte a Aena Sociedad Concesionaria del Aeropuerto Internacional de la Región de Murcia SME, S. A., a través do seguinte enderezo de correo electrónico ocpd@aena.es ou dirixindo un escrito a rúa Peonías, 12, 28042-Madrid, así como a través do Portal de Trámites e Reclamacións (https://tramitesyreclamaciones.aena.es/gl/tramites-e-reclamacions.html).
Así mesmo, podes solicitar información adicional sobre as análises internas ponderando o teu dereito á protección de datos e o noso interese lexítimo, para os tratamentos detallados nesta política baseados en interese lexítimo, contactando co noso delegado de protección de datos como se indica seguidamente.
Para calquera dúbida, podes poñerte en contacto co noso delegado de Protección de Datos mediante o correo electrónico: dpd@aena.es.
Así mesmo, tes dereito a presentar unha reclamación ante a Axencia Española de Protección de Datos (AEPD) - https://www.aepd.es/es) como autoridade de supervisión e control en materia de protección de datos no territorio español.
Este es el configurador avanzado de cookies propias y de terceros. Aquí puedes modificar parámetros que afectan directamente a tu experiencia de navegación en el dominio y subdominios de Aena. Puedes permitir o rechazar los distintos tipos de cookies, y tras modificar los parámetros indicados confirmar tus preferencias, todo ello pulsando los botones indicados. Para obtener más información, acceda a nuestra Política de cookies.
Al pulsar “Confirmar”, se guardará la selección de cookies que hayas realizado. Si no has seleccionado ninguna opción, pulsar este botón equivaldrá a rechazar todas las cookies, con excepción de las técnicas que no requieren tu aceptación.
Seleccione as cookies que acepta descargar:
Cookies técnicas (necesarias)
Estas cookies permiten al usuario la navegación a través de una página web, plataforma o aplicación y la utilización de las diferentes opciones o servicios que en ella existan como controlar el tráfico y la comunicación de datos, identificar la sesión, acceder a partes de acceso restringido, recordar los elementos que integran un pedido, realizar el proceso de compra de un pedido, realizar la solicitud de inscripción o participación en un evento, utilizar elementos de seguridad durante la navegación, almacenar contenidos para la difusión de videos o sonido o compartir contenidos a través de redes sociales. Estas cookies no pueden rechazarse, pues resultan necesarias para el funcionamiento del portal web.
Cookies analíticas
Estas cookies permiten cuantificar el número de usuarios y así realizar la medición y análisis estadístico de la utilización que hacen del servicio ofertado. Para ello se analiza tu navegación en nuestro sitio web con el fin de mejorar la oferta de productos o servicios que te ofrecemos. Estas cookies nos permiten contar las visitas y fuentes de circulación para poder medir y mejorar el desempeño de nuestro sitio. Nos ayudan a saber qué páginas son las más o menos populares, y ver cuántas personas visitan el sitio. Toda la información que recogen estas cookies es agregada y, por lo tanto, anónima. Si no permite la descarga de estas cookies no sabremos cuándo visitó nuestro sitio, y por lo tanto no podremos saber cuándo lo visitó.
Cookies de Publicidad
Publicidad: Permiten gestionar de la forma más eficaz posible la oferta de los espacios publicitarios del sitio web, adecuando el contenido del anuncio al contenido del servicio solicitado o al uso que realice de nuestro sitio web. Para ello, podemos analizar tus hábitos de navegación en Internet y mostrarte publicidad relacionada con tu perfil.
Publicidad comportamental: Son las que permiten la gestión, de la forma más eficaz posible, de los espacios publicitarios incluidos en el sitio web, aplicación o plataforma desde la que presta el servicio solicitado. Estas cookies almacenan información del comportamiento de los usuarios obtenida a través de la observación continuada de sus hábitos de navegación, lo que permite desarrollar un perfil específico para mostrar publicidad.
Cookies de Personalización
Estas cookies permiten que el sitio ofrezca una mejor funcionalidad y personalización. Pueden ser establecidas por nosotros o por terceras partes cuyos servicios hemos agregado a nuestras páginas. Si no permite estas cookies algunos de nuestros servicios no funcionarán correctamente.