Preguntas Frecuentes dos Aparcadoiros do Aeroporto de Vigo | Aena

Preguntas frecuentes dos aparcadoiros do Aeroporto de Vigo

FAQs parking

É necesario facer unha reserva?

  • Informámoslle que para acceder aos aparcadoiros non é necesario realizar reserva previa. Poderá acceder aos aparcadoiros con normalidade, e efectuar o pagamento da súa estancia á súa saída.
  • Non obstante, se realiza unha reserva, poderá gozar de descontos directos pola súa estancia.

Que vantaxes ten pertencer a Aena Club Cliente nos nosos aparcadoiros?

  • En estadías con reserva previa: 5 % - 25 % de desconto en calquera aparcadoiro.
  • En estadías sen reserva: 5 % - 20 % de desconto nos aparcadoiros xeral e preferente.
  • Pagamento por móbil e pagamento por matrícula (non precisa pasar polo caixeiro para abandonar o aparcadoiro).
  • Máis información en: https://clubcliente.aena.es/AenaClub/es/parking/

Como podo facer unha reserva?

  • A través da App de Aena (no apartado 'Reserva o teu Aparcadoiro').
  • Mediante a Web http://parking.aena.es
  • A través do teléfono ( 34) 91 321 10 00

As reservas deberán realizarse cun mínimo de 3 horas de antelación á entrada.

Como se pode modificar (cambiar datas ou cambiar de vehículo) ou anular unha reserva?

Informámoslle que para modificar ou cancelar a reserva dispón dos seguintes medios:

  • A través da app de Aena, no apartado de 'Reserva o teu Aparcadoiro > Xa tes unhas reserva? Xestionar'.
  • Mediante a Web http://parking.aena.es facendo clic en “xestionar reservas” e utilizando o seu correo electrónico e o localizador da súa reserva.
  • Tamén pode facelo chamando ao Centro de Atención Telefónica de Aena: teléfono ( 34) 91 321 10 00.

En caso de reserva, teño unha praza asignada?

  • Ao realizar unha reserva previa non se asigna unha praza en concreto, poderá aparcar en calquera das prazas libres do aparcadoiro seleccionado na súa reserva.

Como acceder ao aparcadoiro con reserva?

Cando acceda ao aparcadoiro con reserva previa debe comprobar que no tícket que se lle dispensa na barreira de entrada, está impreso o localizador da súa reserva:

  • Se se imprimiu o localizador, pode continuar a súa viaxe e pagar a súa estancia á volta nos caixeiros automáticos ou a través da app de Aena;
  • Se non se imprimiu o localizador, ao seu regreso, deberá dirixirse á caixa manual

Lembrámoslle que en caso de ter activado o servizo de pagamento por matrícula, o sistema non emitirá tícket e permitiralle acceder ao aparcadoiro automaticamente.

¿Puedo pagar por el móvil y evitar pasar por el cajero?

  • Puede realizar su pago de parking desde la App de Aena, sólo si usted es miembro de Aena Club Cliente y así evitar tener que pasar por el cajero antes de su salida.
  • El pago se realizará a través del apartado “Parking reserva y pago” de la App de Aena.

¿Puedo solicitar factura?

  • Puede obtener la factura correspondiente a sus reservas ya consumidas a través de la web de reservas (http://parking.aena.es/) , dentro del apartado “Gestionar Reservas”.

¿Durante la estancia, mi vehículo cuenta con algún tipo de seguro?

  • El parking dispone de una Póliza de Responsabilidad Civil General con una entidad aseguradora que cubre la responsabilidad civil por daños, sustracción o destrucción de los vehículos a motor (incluidos accesorios fijos y piezas de recambio) que se hallen en nuestro poder durante la custodia.
  • Están excluidos de nuestra póliza los objetos o mercancías depositadas en el interior de los vehículos, los defectos de fábrica, las reparaciones defectuosas o daños ocultos, inapreciables debidos a falta de cuidado en la conservación del vehículo. Solo se considerarán las reparaciones por daños realmente causados al vehículo confiado en el momento de la devolución de éste.
  • Se recomienda realizar las reclamaciones por daños, en el propio parking, antes de abandonar el aparcamiento.

Podo chegar máis tarde da hora de acceso da miña reserva?

  • A túa reserva continuará a ser válida se accedes a ela dentro das 99 horas seguintes á data e hora de entrada establecida nela.

Podo chegar antes da hora de acceso da miña reserva?

  • Podes acceder ata 3 horas antes da data e hora de entrada fixadas na túa reserva e está continuará a ser válida.

Que ocorre se estou máis tempo do reservado?

  • Se a túa reserva xa se iniciou, non poderás modificala. Contas con dúas horas de cortesía para abandonares o aparcadoiro sen custo adicional. Decorrido ese prazo, o exceso de tempo sobre a estadía reservada cobraráseche por minutos, cun máximo por día adicional. Este máximo depende de cada aparcadoiro e consta no teu e-mail de confirmación de reserva.
Logo Aena