De acordo coa normativa de Protección de Datos Persoais, en concreto, o Regulamento (UE) 2016/679 do Parlamento Europeo e do Consello, de 27 de abril de 2016, e a Lei Orgánica 3/2018, de protección de datos persoais e garantías dos dereitos dixitais, informámolo de que todos os posibles datos persoais que nos poida facilitar ou poidan recollerse a través das Cookies nesta aplicación móbil serán tratados por Aena S.M.E., S.A., como responsable do tratamento, coas finalidades que procedemos a indicar a continuación:
Datos de contacto do responsable do tratamento:
Aena S.M.E., S.A.
Enderezo: Peonías 12, 28042, Madrid.
C.I.F: A86212420
Rexistro Mercantil de Madrid, Tomo 28.806, Folio 211, Sección 8, Folla M-518648.
Correo electrónico de contacto: dtic.mobility@aena.es
Datos de contacto do Delegado de Protección de Datos: dpd@aena.es
- No caso de que habilitaras os servizos de localización (opción de axuste do teu dispositivo), Aena recompilará a información sobre puntos de acceso wifi ou a relativa á súa latitude e lonxitude, co fin de que esta información nos axude a mostrar a túa ubicación para poder facilitarche os nosos servizos e información do teu interese. Este tratamento baséase no teu consentimento (ao dar permiso á APP para acceder aos datos de xeolocalización do dispositivo). O consentimento pode retirarse en calquera momento desactivando a opción correspondente na configuración da APP ou retirando os permisos do dispositivo á mesma.
- Respecto ao servizo “Mi Viaje”, Aena lerá a súa tarxeta de embarque, co fin de mantelo informado do estado do seu voo mediante notificacións push, do mesmo xeito que utiliza a APP para mostrar, se así o fai vostede voluntariamente a través dela, a súa tarxeta de embarque no momento de paso polo filtro de seguridade ou porta de embarque, tratamento baseado no seu consentimento ao seleccionar esta opción. Os datos conservaranse na aplicación durante o tempo que dure o seu voo e non se comunicarán a ningún terceiro nin se realizarán transferencias internacionais de datos. En calquera momento poderá eliminar os datos do seu voo da APP seleccionando esta mesma opción, retirando así o consentimento outorgado. En caso de amosar a súa tarxeta de embarque no momento de pasar polo filtro de seguridade ou porta de embarque, os datos comunicaranse á súa compañía aérea ou axente de xestión (handling) que actúe en nome da súa compañía aérea, para a execución do seu contrato de transporte, así como ás Forzas e Corpos de Seguridade do Estado co fin de previr un perigo real e grave para a seguridade pública ou para a represión de infraccións penais, seguindo os requisitos formais esixidos pola Axencia Española de Protección de Datos, e para o cumprimento de obrigas legais (Programa Nacional de Seguridade e Regulamento (UE) 2015/1998), e a Autoridades Aduaneiras (para o cumprimento de obrigas legais). Mediante esta opción, tamén pode asociar manualmente a súa tarxeta de embarque ao seu perfil biométrico, sempre que o devandito servizo estea activo no aeroporto e vostede se dera de alta no devandito servizo.
- Respecto ao noso Club Cliente, así como respecto aos servizos VIP, Reservas de Aparcamento, Marketplace, pode consultar a política de privacidade específica na seguinte ligazón: https://usuarios.aena.es/politica-privacidad.
- Respecto aos Servizos de PMR, informámolo de que os datos que nos facilite a través do formulario habilitado para tal fin na aplicación móbil de Aena terán como finalidade xestionar o servizo que solicita de asistencia a persoas con mobildade reducida (baseado na execución de contrato), así como a realización dunha enquisa de satisfacción para a mellora do servizo (baseada no interese lexítimo).
- Respecto ao Servizo de Guiado, ofrece unha solución de xeoposicionamento, guiado e cálculo de rutas aos seus pasaxeiros. Por último, informarse dos horarios dos destinos, dentro e fóra do aeroporto, baseándose no consentimento do interesado.
Como usuario deste servizo, os datos que tratará Aena son os relacionados co seu dispositivo e o seu posicionamento dentro do aeroporto, é dicir:
- ID do dispositivo único.
- Tipo de dispositivo (iOS/Android).
- Coordenadas (x, y).
- Precisión da coordenada.
- Aeroporto no que se atope.
- Edificio e planta na que se atope.
- Modo ruta (si/non).
Ademais, permitirá coñecer as rutas máis frecuentadas polos pasaxeiros para mellorar os servizos prestados e adaptar a oferta comercial dos distintos aeroportos, sobre a base do interese lexítimo de Aena en mellorar a prestación dos seus servizos.
O consentimento para estas funcións facilítase activando o acceso aos servizos de xeolocalización do seu dispositivo ou autorizando a súa xeolocalización por calquera outro medio (activando/desactivando os servizos de localización configurando esta opción nos axustes do seu dispositivo ou da aplicación).
O interesado ten dereito a retirar o consentimento prestado en calquera momento. Para iso, pode retirar o consentimento directamente a través da propia aplicación, desactivando a opción de acceso á localización na configuración da aplicación de Aena, ou directamente na configuración do teu dispositivo eliminando os permisos desta aplicación, ou desinstalándoa do dispositivo.
Ao mesmo tempo, e se vostede nos autoriza, enviarlle comunicacións comerciais e publicitarias mediante o envío de mensaxes (mensaxes push) ao seu dispositivo móbil, como promocións e cupóns de desconto das tendas do Aeroporto de Aena ou de terceiros sobre os seguintes ámbitos ou sectores: automoción e alugueiro de vehículos, lecer, axencias de viaxe, turismo, transporte, compañías aéreas, restauración, sector téxtil, moda, beleza e cosmética, financeiro e asegurador, prensa e revistas, xogo e apostas. Pode desactivar a recepción destas mensaxes en calquera momento desactivando esta opción nas opcións de configuración da propia aplicación.
Os teus datos conservaranse durante o tempo necesario para cumprir coa finalidade para a que foron solicitados.
Os teus datos poderán ser comunicados a Aena Sociedad Concesionaria del Aeropuerto Internacional de la Región de Murcia S.M.E., S.A., no caso de solicitar un servizo para o Aeropuerto Internacional de la Región de Murcia, sociedade filial de Aena que xestiona o devandito Aeroporto, para a prestación do servizo; ao teu banco, para realizar o cobramento polo servizo prestado.
Posteriormente, conservaranse durante todo o tempo que poidan xurdir reclamacións e responsabilidades derivadas do tratamento dos seus datos dentro da finalidade para a que foron solicitados.
As comunicacións previstas son as seguintes:
- A entidades implicadas en Procedementos Administrativos e Xudiciais (cando corresponda).
- Xulgados e Tribunais (se procede).
- Ás Forzas e Corpos de Seguridade e Autoridades Aduaneiras, en cumprimento dunha obriga legal.
- Ao teu banco ou caixa para o pagamento dos servizos prestados.
- Axencia Estatal de Seguridade Aérea (AESA), para as actuacións de inspección (se é o caso).
- Á súa compañía aérea, no caso de sexa necesario.
- Os seus datos cederanse a Aena Sociedad Concesionaria del Aeropuerto Internacional de la Región de Murcia S.M.E no caso de que reserve algún servizo para o devandito Aeroporto a través da APP.
- A outras entidades que poidan estar implicadas na tramitación da súa reclamación ou queixa.
- Ás persoas, entidades ou autoridades que puidesen requirilo por imperativo legal.
Aena S.M.E., S.A., como responsable do tratamento, adoptará as medidas, de índole técnica e organizativa necesarias para garantir a seguridade dos datos de carácter persoal que nos facilite, evitando a súa alteración, perda ou tratamento non autorizado.
Calquera interesado ten dereito a obter confirmación sobre a existencia ou non dun tratamento dos seus datos persoais. Así mesmo, o Regulamento Xeral de Protección de Datos estipula como dereitos do interesado:
- Acceder aos seus datos.
- Solicitar a rectificación ou supresión dos seus datos.
- Solicitar a limitación do tratamento dos seus datos.
- Á portabilidade dos seus datos.
- Oporse ao tratamento dos seus datos.
As súas peticións serán contestadas o máis axiña posible e, en todo caso, no prazo dun mes desde a recepción da súa solicitude. Ese prazo poderá prorrogarse outros dous meses de ser necesario, tendo en conta a complexidade e o número de solicitudes. En todo caso, Aena informará o interesado da prórroga dentro do primeiro mes desde a solicitude.
O interesado ten dereito a retirar o consentimento das comunicacións comerciais en calquera momento, sen que iso afecte á prestación do servizo contratado. Para o exercicio dos dereitos recoñecidos, o interesado poderá contactar con Aena a través do seguinte enderezo electrónico ocpd@aena.es ou por escrito á Oficina Central de Protección de Datos, Peonías, 12, 28042, Madrid, así como a través do Portal de Trámites e Reclamacións (https://tramitesyreclamaciones.aena.es/gl/tramites-e-reclamacions.html).
Para calquera dúbida pode contactar co noso Delegado de Protección de Datos mediante o correo electrónico: dpd@aena.es.
Así mesmo, o interesado ten dereito a presentar reclamación ante a Axencia Española de Protección de datos (AEPD - https://www.aepd.es/) como autoridade de supervisión e control en materia de protección de datos no territorio español.