ASPA lege-oharra | Aena

ASPA Lege-oharra

AENA APLIKAZIO MUGIKORRA ERABILTZEKO BALDINTZA OROKORRAK ETA PRIBATUTASUN-POLITIKA

1. Helburua

Aena SME, S.A. enpresak Aena izeneko aplikazio mugikorra sortu eta eguneratzen du Google Play eta Apple Store merkatuetan Android eta IOSentzat, informazioa erabilera publikokoa izan dadin.

Aplikazio mugikor honetara sartzeak eta bertan nabigatzeak esan nahi du lege-informazio guztia eta hura erabiltzeko baldintzak inolako erreserbarik gabe ezagutu eta onartzen direla.

Baldintza orokor hauen xedea aplikazio mugikor honen sarbidea, nabigazioa eta erabilera arautzea da, baina, baldintza horiez gain, Aena SME, S.A. enpresak baldintza bereziak ezarri ahal izango ditu haren bidez eskaintzen diren zerbitzu espezifikoen erabilera eta/edo kontratazioa arautzeko. Zerbitzu jakin baten baldintza orokorren eta baldintza berezien artean hitzartutakoaz bat ez badatoz, azken horietan xedatutakoa gailenduko da.

Aena SME, S.A. enpresaren harremanetarako datuak:
   Helbidea: Peonías 12, 28042, Madril.
   IFK: A86212420
   Harremanetarako telefonoa: 913 211 000
   Harremanetarako helbide elektronikoa: dtic.mobility@aena.es

Aena S.M.E, S.A. Madrilgo Merkataritza Erregistroan inskribatuta dago: 28.806 liburukia, 211. folioa, 8. sekzioa, M-518648 orria.

Datuak babesteko ordezkariarekin harremanetan jartzeko datuak: dpd@aena.es

2. Aplikazio-eremua

Aena S.M.E., S.A. enpresak gailu mugikorren erabiltzaileen eskura jartzen duen Aena aplikazio mugikorraren zerbitzuaren erabilera arautzen du lege-ohar honek.

Aena SME, SA enpresak berezko nortasun juridikoa du, Estatuarenetik bereizia, bere helburuak betetzeko gaitasun juridiko osoa eta jarduteko gaitasuna, eta bere ondarea.

3. Erantzukizunetik salbuestea

Aena S.M.E., S.A. enpresak ahalegin handia egiten du dauden hizkuntza koofizialetan euskarria eskaintzeko eta Aenaren aplikazio mugikorrean ager daitezkeen edukietan edozein akats saihesteko.

Aena S.M.E., S.A. enpresak ez du bermatzen bertatik lor daitekeen informazioa zehatza izango denik, ezta egunean jarriko denik ere. Informazio hori aldez aurretik jakinarazi gabe aldatu ahal izango da.

Aena S.M.E., S.A. enpresak ez du bere gain hartzen hirugarrenek gune honen edukia erabiltzearen ondoriozko erantzukizunik.

Informazio guztia (adibide gisa aipatzen dira hegaldien ordutegiei, planoei eta abarri buruzkoak, eta ez dira zehatz-mehatz aipatzen) informazio-izaera baino ez dute. Aenaren aplikazioan jasotako hegaldien informazioa gaur egun dagoen eguneratuena da. Hala ere, hegaldi jakin bati buruzko informazio gehiago nahi izanez gero, galdetu hegazkin-konpainiari.

Aena S.M.E., S.A. enpresak emandako informazioa orokorra da eta ez dakar inolako aholkularitza profesional edo juridikorik.

Aena S.M.E., S.A. enpresak bere ahaleginik handienak egingo ditu Aenaren aplikazio mugikorrak etenaldirik izan ez dezan, baina ezin du bermatu akats teknologikorik ez izatea, ezta aplikazio mugikorra eta bertan dauden zerbitzuak etengabe erabilgarri egotea ere, eta, ondorioz, ez du inolako erantzukizunik hartuko eskuragarritasun faltagatik eta sarbidean gertatutako akatsengatik sor daitezkeen kalte-galerengatik.

Aena S.M.E., S.A. enpresak ez du bermatzen Aenaren aplikazio mugikorrari eragiten dion sistema informatikoa alda dezakeen birusik edo bestelako elementurik ez dagoenik. Aena S.M.E., S.A. enpresak ez du inolako erantzukizunik birus edo elementu kaltegarri horietatik eratorritako kalte-galeren gainean.

4. Zerbitzuen harpidetza

Oro har, aplikazio mugikorraren erabilgarritasunetara sartzeko, ez da beharrezkoa aurrez harpidetzea edo erabiltzaile-erregistroa egitea. Aurrekoa gorabehera, aplikazio mugikorraren bidez eskaintzen diren zerbitzuetako baterako sarbidea (Aena Club Cliente Sarbiderako, adibidez) harpidetza-formularioa betetzera baldintzatuta egon daiteke. Horretarako, erabiltzaileak harpidetza-formularioa(k) betetzean ematen d(it)uen datu guztien benetakotasuna eta egiazkotasuna bermatzen ditu, eta Aena SME S.A. enpresak datuak tratatzen ditu hurrengo atalean ageri den gure pribatutasun-politikan ezartzen den moduan.

Emandako informazio guztia mantentzeko konpromisoa eta ardura hartzen du bezeroak, une bakoitzean bere benetako egoerari erantzun diezaion.

Erregistroaren ondorioz erabiltzaileari pasahitz bat ematen bazaio, erabiltzaileak konpromisoa hartzen du zerbitzu horietara sartzeko pasahitza arduraz erabiltzeko eta isilpean gordetzeko. Ondorioz, Aena SME S.A. enpresak ematen dion edozein identifikatzaile eta/edo pasahitz behar bezala zaintzeaz eta konfidentzialtasunaz arduratuko da bezeroa, eta hitz ematen diote ez dizkiola hirugarrenei utziko, ez aldi baterakoei, ez iraunkorrei, ez eta beste pertsona batzuei ere. Erabiltzailearen erantzukizuna izango da pasahitza arduraz ez erabiltzeagatik edo erabiltzaileak galtzeagatik legez kontrako hirugarren batek zerbitzuak legez kontra erabiltzea.

5. Pribatutasun-politika

Datu Pertsonalak Babesteko araudiaren arabera, zehazki, Europako Parlamentuaren eta Kontseiluaren 2016ko apirilaren 27ko (EB) 2016/679 Erregelamendua, eta Datu Pertsonalak Babesteko eta Eskubide Digitalak Bermatzeko 3/2018 Lege Organikoa, jakinarazten dizugu eman diezazkigukezun edo Cookien bidez jaso daitezkeen datu pertsonalak Aena SME S.A. enpresak tratatuko dituela.

Tratamenduaren arduradunaren harremanetarako datuak:
   Aena S.M.E., S.A.
    Helbidea: Peonías kalea 12, 28042, Madril.
   IFK: A86212420
   Madrilgo Merkataritza Erregistroa, 28.806. liburukia, 211. folioa, 8. atala, M-518648 orria
   Harremanetarako helbide elektronikoa: dtic.mobility@aena.es

Datuak babesteko ordezkariarekin harremanetan jartzeko datuak: dpd@aena.es

  • Lokalizazio-zerbitzuak gaitu badituzu (zure gailua doitzeko aukera), Aenak WiFi sarbide-puntuei buruzko informazioa edo latitudeari eta longitudeari buruzko informazioa bilduko du, informazio horrek zure kokapena erakusten lagun diezagun, gure zerbitzuak eta interesatzen zaizun informazioa eman ahal izateko. Tratamendu hau zure baimenean oinarritzen da (APPari gailuaren geolokalizazio-datuetara sartzeko baimenak ematean). Baimena edozein unetan ken daiteke, APParen konfigurazioan dagokion aukera desgaituz edo gailuko baimenak APPari kenduz.
  • Nire Bidaia” zerbitzuari dagokionez, Aenak hegazkineratzeko txartela irakurriko du, push jakinarazpenen bidez zure hegaldiaren egoeraren berri izan dezazun. Halaber, APPa erabiliko du, segurtasun-iragazkitik edo hegazkineratzeko atetik igarotzean hegazkineratzeko txartela erakusteko, zuk hala nahi baduzu. Aukera hori hautatzean, zure baimenean oinarritutako tratamendua da. Datuak aplikazioan gordeko dira hegaldiak irauten duen bitartean, eta ez zaizkio hirugarren bati jakinaraziko, ez eta nazioarteko datu-transferentziarik egingo ere. Edozein unetan ezabatu ahal izango dituzu zure hegaldiaren datuak APPtik, aukera hori bera hautatuta, emandako baimena bertan behera utzita. Segurtasun-iragazkitik edo ontziratzeko atetik igarotzen den unean ontziratze-txartela erakutsiz gero, datuak zure hegazkin-konpainiari edo agente handling-ari jakinaraziko zaizkio, zure hegazkin-konpainiaren izenean jardunez, garraio-kontratua egiteko, bai eta Estatuko Segurtasun Indar eta Kidegoei ere, segurtasun publikorako edo arau-hauste penalak zigortzeko arrisku erreal eta larria prebenitzeko helburuarekin, Datuak Babesteko Espainiako Agentziak eskatzen dituen baldintza formalak betez, eta legezko betebeharrak betetzeko (Segurtasun eta Erregelamendu Programa Nazionala (EB) 2015/1998), eta aduana-agintariei (legezko betebeharrak betetzeko). Aukera honen bidez, zure hegazkineratzeko txartela zure profil biometrikoarekin lotu dezakezu eskuz, baldin eta zerbitzu hori aireportuan aktibo badago eta zerbitzu horretan alta eman baduzu.
  • Gure Bezero Klubari dagokionez, baita VIP, Parking Erreserbak eta Marketplace zerbitzuei dagokienez ere, pribatutasun politika espezifikoa kontsulta dezakezu esteka honetan: https://usuarios.aena.es/politica-privacidad.
  • MUP zerbitzuei dagokienez, jakinarazten dizugu Aenaren aplikazio mugikorrean horretarako dagoen formularioaren bidez ematen dizkiguzun datuen helburua dela mugikortasun urriko pertsonei laguntzeko eskatzen duzun zerbitzua kudeatzea (kontratua gauzatzean oinarrituta), bai eta zerbitzua hobetzeko gogobetetze-inkesta bat egitea ere (interes legitimoan oinarrituta).
  • Gidatze-zerbitzuari dagokionez, geokokokapen-, gidatze- eta ibilbideen kalkulu-irtenbide bat eskaintzen die bidaiariei. Azkenik, helmugetarako denboren berri emango da, aireportu barruan eta aireportutik kanpo, interesdunaren baimena oinarri hartuta.

    Zerbitzu honen erabiltzaile gisa, Aenak tratatuko dituen datuak gailuarekin eta aireportuan duen kokapenarekin erlazionatutakoak dira, hau da:

    • gailuaren ID bakarra.
    • Gailu mota (iOS/Android).
    • Koordenatuak (x, y).
    • Koordenatuaren zehaztasuna.
    • Aireportua.
    • Eraikina eta solairua.
    • Ibilbide modua (bai/ez).

    Gainera, bidaiariek gehien erabiltzen dituzten ibilbideak ezagutzeko aukera emango du, emandako zerbitzuak hobetzeko eta aireportuetako merkataritza-eskaintza egokitzeko, Aenak bere zerbitzuak hobetzeko duen interes legitimoan oinarrituta.

    Funtzio horietarako baimena ematen da gailuaren geolokalizazio-zerbitzuetarako sarbidea gaituz edo beste edozein bitarteko erabiliz haiek geolokalizatzeko baimena emanez (lokalizazio-zerbitzuak gaituz/desgaituz, aukera hori konfiguratuz gailuaren edo aplikazioaren doikuntzetan).

    Interesdunak eskubidea du emandako baimena edozein unetan kentzeko. Horretarako, baimena zuzenean ken dezakezu aplikazioaren beraren bidez, Aenaren aplikazioaren konfigurazioan kokapenera sartzeko aukera desaktibatuz, edo zuzenean zure gailuaren konfigurazioan, aplikazio horri baimenak kenduz, edo gailutik desinstalatuz.

Aldi berean, eta baimena ematen badiguzu, merkataritza- eta publizitate-jakinarazpenak bidaliko dizkizugu zure gailu mugikorrera mezuak (push mezuak) bidaliz, hala nola Aena aireportuko dendetako edo hirugarrenen sustapenak eta deskontu-kupoiak, eremu edo sektore hauei buruzkoak: automozioa eta ibilgailuen alokairua, aisialdia, bidaia-agentziak, turismoa, garraioa, hegazkin-konpainiak, jatetxeak, ehungintza, moda, edertasuna eta kosmetika, finantza- eta aseguru-etxea, prentsa eta aldizkariak, jokoak eta apustuak. Mezu horiek jasotzea desaktiba dezakezu edozein unetan, aukera hori desgaituz aplikazioan bertan dauden konfigurazio-aukeretan.

Zure datuak bildu diren helburua betetzeko behar den denboran gordeko dira.

Zure datuak Aena Sociedad Concesionaria del Aeropuerto Internacional de la Región de Murcia S.M.E., S.A enpresari jakinarazi ahal izango zaizkio, baldin eta Aenaren filiala den eta aireportu hori kudeatzen duen Murtziako Eskualdeko Nazioarteko Aireporturako zerbitzu bat eskatzen baduzu, zerbitzua emateko; zure bankuari, emandako zerbitzuaren kobrantza egiteko.

Ondoren, datuak bildu ziren helburuaren barruan zure datuen tratamenduaren ondorioz erreklamazioak eta erantzukizunak sor daitezkeen bitartean gordeko dira.  

Hona hemen aurreikusitako komunikazioak:  

  • Prozedura administratibo eta judizialetan inplikatutako erakundeei (hala badagokio).
  • Epaitegiak eta auzitegiak (hala badagokio).
  • Segurtasun Indar eta Kidegoei eta Aduana Agintariei, legezko betebehar bat betez.
  • Zure bankuari edo kutxari, emandako zerbitzuak ordaintzeko.
  • Zure bankuari edo kutxari, emandako zerbitzuak ordaintzeko.
  • Bere hegazkin-konpainiari, beharrezkoa izanez gero.
  • Aena Sociedad Concesionaria del Aeropuerto Internacional de la Región de Murcia S.M.E enpresari lagako zaizkio zure datuak, baldin eta APParen bidez aireportu horretarako zerbitzuren bat erreserbatzen baduzu.
  • Erreklamazioaren edo kexaren izapideetan inplikatuta egon daitezkeen beste erakunde batzuei.
  • Legeak aginduta hala eskatzen duten pertsona, erakunde edo agintariei.

Aena S.M.E., S.A., tratamenduaren arduraduna den aldetik, ematen dizkiguzun datu pertsonalen segurtasuna bermatzeko beharrezkoak diren neurriak hartuko ditu, bai teknikoak bai antolaketakoak, datu horiek aldatzea, galtzea edo baimenik gabe tratatzea saihestuz.

Interesdun orok du bere datu pertsonalen tratamendurik dagoen ala ez baieztatzeko eskubidea. Halaber, Datuak Babesteko Erregelamendu Orokorrak interesdunaren eskubide gisa ezartzen du:

  • Datuak atzitzea.
  • Datuak zuzentzeko edo ezabatzeko eskatzea.
  • Datuen tratamendua mugatzeko eskatzea.
  • Datuen eramangarritasunari.
  • Zure datuen tratamenduari aurka egitea.

Eskaerei ahalik eta azkarren erantzungo zaie, eta, nolanahi ere, hilabeteko epean, eskaera jasotzen denetik zenbatzen hasita. Epe hori beste bi hilabetez luzatu ahal izango da, beharrezkoa izanez gero, eskaeren konplexutasuna eta kopurua kontuan hartuta. Aenak luzapenaren berri emango dio interesdunari, eskaera egin eta lehen hilabetearen barruan.

Interesdunak komunikazio komertzialen baimena edozein unetan kentzeko eskubidea du, eta horrek ez dio eragingo kontratatutako zerbitzuari. Aitortutako eskubideak egikaritzeko, interesduna harremanetan jar daiteke ocpd@aena.es helbide elektronikoaren bidez edo idazki bat bidaliz Datuak Babesteko Bulego Nagusira (Peonías kalea, 12, 28042, Madril), bai eta Izapideen eta Erreklamazioen Atariaren bidez ere (https://tramitesyreclamaciones.aena.es/eu/izapideak-eta-erreklamazioak.html).

Edozein zalantza izanez gero, jar zaitez harremanetan Datuak Babesteko gure ordezkariarekin posta elektroniko honen bidez: dpd@aena.es.

Era berean, interesdunak eskubidea du Datuak Babesteko Espainiako Agentzian (AEPD - https://www.aepd.es/) erreklamazioa aurkezteko, Espainiako lurraldeko datuak babesteko gainbegiratze- eta kontrol-agintaritza den aldetik.

6. Jabetza intelektual eta industrialeko eskubideak

© Aena S.M.E., S.A., 2014.

Aena S.M.E., S.A. da Aenaren aplikazio mugikorraren jabetza intelektual eta industrialeko eskubideen titularra, bai eta haren edukiarena ere.

Webgune honetako testuak, diseinuak, irudiak, datu-baseak, logoak, egitura eta gainerako elementuak jabetza intelektualari buruzko legeek eta nazioarteko tratatuek babesten dituzte. Aena S.M.E., S.A. enpresak aldez aurretik idatzizko baimena ematen ez badu, guztiz debekatuta dago webgune honen edukia osorik edo zati batean erreproduzitzea, transmititzea, egokitzea, itzultzea, aldatzea, publikoari jakinaraztea edo beste edozein modutan edo edozein bitarteko elektronikoren, mekanikoren edo bestelakoren bidez ustiatzea.

7. Zuzenbide aplikagarria eta jurisdikzio eskuduna

Gune honetako elementuak erabiltzeak hemen adierazitako lege-ohartarazpenak onartzea dakar eta, bereziki, gune honi buruzko gatazkak Espainiako Zuzenbideak soilik arautuko dituela, Espainiako Epaitegi eta Auzitegiek soilik izango dutelarik eskumena.

8. Baldintza eta ohartarazpen hauen aldaketa

Aena S.M.E., S.A. enpresak beretzat gordetzen du aplikazio mugikor honi aplika dakizkiokeen baldintzak eta ohartarazpenak aldatzeko eskubidea.

9. Zerbitzu espezifikoak

Hegaldien informazioa

App honetan hegaldiei buruz dagoen informazioa gaurkotuena da. Aire-konpainiek Aena S.M.E., S.A. enpresari emandako operazio-datu berretsietan eta estimazioetan oinarrituta dago.

Aena S.M.E., S.A. enpresak ahalegin handienak egiten ditu bere fidagarritasuna eta berehalako eguneratzea ziurtatzeko. Hala ere, hegaldi jakin bati buruzko informazio gehiago nahi izanez gero, galdetu hegazkin-konpainiari.

Fakturazio-orduei eta irteera-hegaldirako programatutako orduaren arabera aireportuan zenbat denbora lehenago egon behar duzun jakiteko, hegaldia kudeatzen duen airelineari galdetzea gomendatzen dizugu.

Bidaiaria edo laguntzailea bazara eta aireportura joan aurretik Aenaren aplikazio mugikorra kontsultatzen baduzu, kontuan izan hegaldiei buruzko informazioa denbora errealean eguneratzen dela eta aldatu egin daitekeela joan-etorrian zehar. Mesedez, galdetu zure hegazkin-konpainiari datu horiek baieztatzeko.

Aenaren aplikazio mugikorrean aurkezten diren ordu guztiak tokiko orduan erakusten dira.

Aena S.M.E., S.A. enpresak ez du bere gain hartzen aplikazio honetako hegaldien informazioaren erabilerak zuzenean edo zeharka eragindako kalte edo galeren erantzukizunik.