Contacte

Si vol obtindre informació sobre:

  • Horari de vols.
  • Números de telèfon d'Aena i d'empreses externes (companyies aèries, concessionaris comercials, etc.).

Dirigisca's al nostre Servici d'Informació i Atenció al Client.

(+34) 913 211 000

    RECLAMACIONS

    Pots enviar-nos tota classe de reclamacions o queixes pel que fa a les instal·lacions dels aeroports i als servicis aeroportuaris (neteja, servici d'informació, etc.) i a les empreses o entitats oficials i comercials que hi operen.

     

    Aena no té competències per a tractar les següents reclamacions o consultes:



    Incidències amb l'equipatge:

    En el següent enllaç pots trobar tota la informació relativa a estos casos: http://www.aena.es/es/pasajeros/incidencias-equipaje.html.

    Retard o cancel·lació del vol o sol·licitud d'hora d'eixida o arribada del mateix

    Dirigeix-te a la companyia aèria en primer lloc. En el següent enllaç tens tota la informació: http://www.aena.es/es/pasajeros/reclamaciones.htm

    Reclamacions aeroports

    CONSULTES

    Si tens alguna consulta que es referisca a les instal·lacions dels nostres aeroports i els servicis que s'hi presten (filtres de seguretat, sales vip, aparcaments...) i a les empreses o entitats i comercials que hi operen, pots telefonar-nos al telèfon d'informació (+34) 913 211 000 o enviar-la mitjançant el següent formulari:

     

    Consultes