Contacte
Si vol obtindre informació sobre:
- Horari de vols.
- Informació sobre les instal·lacions dels nostres aeroports i els servicis que s’hi presten (filtres de seguretat, sales VIP, aparcaments...) i les empreses o entitats i comercials que hi operen.
Dirigix-te al nostre Servici d'Informació i Atenció al Client.
RECLAMACIONS
Pots enviar-nos tota classe de reclamacions o queixes pel que fa a les instal·lacions dels aeroports i als servicis aeroportuaris (neteja, servici d'informació, etc.) i a les empreses o entitats oficials i comercials que hi operen.
Aena no té competències per a tractar les següents reclamacions o consultes:

Incidències amb l'equipatge:
A l'enllaç següent pots trobar tota la informació relativa a estos casos: http://www.aena.es/es/pasajeros/incidencias-equipaje.html.

Retard o cancel·lació del vol o sol·licitud d'hora d'eixida o arribada del mateix:
Dirigix-te a la companyia aèria en primer lloc. A l’enllaç següent tens tota la informació: http://www.aena.es/es/pasajeros/reclamaciones.htm
CONSULTES
Si tens alguna consulta que es referisca a les instal·lacions dels nostres aeroports i els servicis que s'hi presten (filtres de seguretat, sales VIP, aparcaments...) i a les empreses o entitats i comercials que hi operen, pots telefonar-nos al número d'informació ( 34) 913 211 000 o enviar-la mitjançant el formulari següent: