Harremanak

Honi buruzko informazioa eskuratu nahi baduzu:

  • Hegaldien ordutegiak.
  • Gure aireportuetako instalazioei eta haietan ematen diren zerbitzuei buruzko informazioa (segurtasun-iragazkiak, vip gelak, aparkalekuak...) eta aireportuetan lan egiten duten enpresa, erakunde eta komertzialei buruzkoa.

Zoaz gure informazio eta bezeroentzako arreta-zerbitzura.

( 34) 913 211 000

    ERREKLAMAZIOAK

    Bidal iezaguzu aireportuetako instalazioei eta aireportu-zerbitzuei buruzko edozein erreklamazio edo kexa (garbiketa, informazio-zerbitzua, etab.), bai eta haietan jarduten duten enpresa edo erakunde ofizial eta komertzialei buruzkoak ere.

    Aenak ez du eskumenik honako erreklamazio edo kontsulta hauek aztertzeko:



    Intzidentziak ekipajearekin:

    Halakoetan zer egin jakiteko informazio guztia aurkituko duzu esteka honetan: http://www.aena.es/es/pasajeros/incidencias-equipaje.html.

    Hegaldiaren atzerapena edo bertan behera uztea edo hegaldiaren irteera edo iritsiera ordua eskatzea

    Zoaz lehendabizi aire-konpainiara. Honako esteka honetan duzu informazio guztia: http://www.aena.es/es/pasajeros/reclamaciones.htm

    Aireportuetako erreklamazioak

    KONTSULTAK

    Gure aireportuetako instalazioei eta haietan ematen diren zerbitzuei buruzko galderarik baduzu (segurtasun-iragazkiak, vip gelak, aparkalekuak…), edo bertan jarduten duten enpresa, erakunde nahiz merkatariei buruzko kontsultarik izanez gero, ( 34) 913 211 000 informazio-telefonora dei dezakezu, edo formulario honen bidez bidali:

    Kontsultak