Contacte

Si voleu obtenir informació sobre:

  • Horaris de vols.
  • Informació sobre les instal·lacions dels nostres aeroports i els serveis que s’hi presten (filtres de seguretat, sales vip, aparcaments...) i les empreses o entitats i comercials que hi operen.

Dirigiu-vos al nostre Servei d'Informació i Atenció al Client.

( 34) 913 211 000.

    RECLAMACIONS

    Envieu-nos qualsevol reclamació o queixa relativa a les instal·lacions dels aeroports i serveis aeroportuaris (neteja, servei d’informació, etc.), i a les empreses o entitats oficials i comercials que hi operen.

    Aena no té competències per tractar les reclamacions o consultes següents:



    Incidències amb l’equipatge:

    En l’enllaç següent trobareu tota la informació sobre què heu de fer en aquests casos: http://www.aena.es/es/pasajeros/incidencias-equipaje.html.

    Retard o cancel·lació de vol o sol·licitud d’hora de sortida o arribada del vol:

    Dirigiu-vos a la companyia aèria en primer lloc. En l’enllaç següent teniu tota la informació: http://www.aena.es/es/pasajeros/reclamaciones.htm

    Reclamacions aeroports

    CONSULTES

    Si teniu alguna consulta relativa a les instal·lacions dels nostres aeroports i els serveis que s’hi presten (filtres de seguretat, sales vip, aparcaments...) i a les empreses o entitats i comercials que hi operen podeu trucar-nos al telèfon d’informació ( 34) 913 211 000 o enviar-la a través del formulari següent:

    Consultes