Contacto
Se desexas obter información sobre:
- Horarios de voos.
- Información sobre as instalacións dos nosos aeroportos e os servizos que neles se prestan (filtros de seguridade, salas vip, aparcadoiros...) e as empresas ou entidades e comerciais que operan neles.
Diríxete ao noso Servizo de Información e Atención ao Cliente.
RECLAMACIÓNS
Envíanos calquera reclamación ou queixa que se refira ás instalacións dos aeroportos e servizos aeroportuarios (limpeza, servizo de información etc.), e ás empresas ou entidades oficiais e comerciais que operan neles.
Aena carece de competencias para tratar as seguintes reclamacións ou consultas:

Incidencias coa equipaxe:
Na seguinte ligazón encontrarás toda a información sobre que facer nestes casos: http://www.aena.es/es/pasajeros/incidencias-equipaje.html.

Atraso ou cancelación de voo ou solicitude de hora de saída ou chegada deste:
Diríxete á compañía aérea en primeiro lugar. Na seguinte ligazón tes toda a información: http://www.aena.es/es/pasajeros/reclamaciones.htm
CONSULTAS
Se tes algunha consulta que se refira ás instalacións dos nosos aeroportos e os servizos que neles se prestan (filtros de seguridade, salas vip, aparcadoiros...), e ás empresas ou entidades e comerciais que operan neles, podes chamarnos o teléfono de información ( 34) 913 211 000 ou enviala a través do seguinte formulario: