PRIBATUTASUN-POLITIKA

Politika hau Aena-ko instalazioen erabiltzaileei zein gure web-orri korporatiboko erabiltzaileei informazioa emateko bideratuta dago.

Zein da agiri honen helburua?

Agiri honen helburua da zure datu pertsonalen tratamenduaren inguruko informazioa ematea, Datu Pertsonalen Babeserako araudian ezarritakoaren arabera, hain zuzen Europako Parlamentuko eta Kontseiluko 2016ko apirilaren 27ko 679/2016 Erregelamenduarena, pertsona fisikoen datu pertsonalen babesaren eta datu horien zirkulazio askearen ingurukoa.

Zein da tratamendu horien arduraduna?

Aena, SME, S.A. da tratamendu horien arduraduna.

Harremanetarako datuak:
Helbidea: Arturo Soria, 109. 28043, Madril.
IFK: A86212420
Madrilgo Merkataritza Erregistroa, 28.806. liburukia, 211. folioa, 8. atala, M-518648. orria.
Harremanetarako telefonoa: 902 404 704

Zein datu mota tratatzen dira?

Tratatzen diren datu pertsonal motak honako hauek dira:

  • Identifikazio-datuak, kontaktu-datuak, irudiak, ahotsa (telefono-grabaketak).
  • Datu ekonomikoak (ordainketa-moduak).
  • Osasun-datuak (arreta-medikoa jasoz gero, MUP).
  • Zure ibilgailuaren datuak (aparkalekua kudeatzeko).
  • Zure hegaldiaren datuak.
  • Gizarte-baldintzen datuak (fidelizazio-txartelak konpainiekin, zure kexaren edo erreklamazioaren datuak).

Zertarako tratatzen ditugu zure datuak?

Aena, SME, S.A.-rekin zure lan-harremana hasterakoan eman dizkiguzun edo emango dizkiguzun datu pertsonalak eta harreman horretan zehar jaso edo sor daitezkeenak, Aena SME, S.A-k modu automatizatu eta ez-automatizatuan tratatuko ditu, jarraian aipatzen diren helburu hauetarako:

  • Bideozaintza instalazioen segurtasunerako.
  • Agintari-maila baldin baduzu, laguntza emateko eta agintariei zerbitzuak eskaintzeko tratatuko dira zure datuak. Zerbitzuok hauek dira: bisitak kudeatzea, agintarien aretoak kudeatzea eta erakunde-kontaktuak erregistratzea eta mantentzea.
  • Erabiltzaileari emandako zerbitzuak kudeatzea: zerbitzuetarako sarbidea eta horiek fakturatzea, VIP aretoetako erabiltzaileak, Aena-ren Bezero Klubaren erabiltzaileak, Argitalpenen Salmentako erabiltzaileak, WIFI zerbitzua.
  • Hala badagokio, merkataritza-jakinarazpenak bidaltzea.
  • Aireportuko erabiltzaileak kudeatzea: bisitak, zaindegiak.
  • Mugikortasun Urriko Pertsonen (MUP) zerbitzua kudeatzea.
  • Hala badagokio, Aena-ko telefono jakin batzuetara egindako telefono-deiak grabatzea (operatiboak, jazoeren ikerketa, larrialdiak).
  • Aparkaleku-zerbitzua kudeatzea: sarrera eta irteera kontrolatzea (txartelak), abonatuak kontrolatzea (hala badagokio) eta zerbitzua fakturatzea.
  • Bidaiariek ontziratze-gunera eta VIP Fast Line zerbitzura (hala badagokio) joateko igaro dituzten segurtasun-iragazkiak kontrolatzea eta kudeatzea.
  • Arreta medikoaren zerbitzua kudeatzea eta kontrolatzea (aireportuko zerbitzu medikoak artatu bazaitu).
  • Aena-ra bideratutako erreklamazioak, kexak eta salaketak (hala badagokio) kudeatzea, kontrolatzea eta izapidetzea.
  • Defentsa juridikoa eta aholkularitza juridikoa: Aena-ko espediente-juridiko baten barruan egonez gero.
  • Babesaren inguruko zure eskubideen erabilera kudeatzea, kontrolatzea eta izapidetzea (hala badagokio).
  • Galdutako objektuak, zaintzapean daudenak edo horiek ematea kudeatzea.
  • Estatistika-helburuak.
  • Dokumentazioaren sarrera/irteera erregistratzea eta hura artxibatzea (dokumentazioa edo dokumentazioaren bada).

Era berean, eta Aena-ko web-orrian eskainitako zerbitzuei dagokienez:

  • Gure webgunearen bidez Harremanetarako emandako baliabideak eman dizkiguzun edonolako kontaktu, zerbitzu, informazio, zalantza, iradokizun edo erreklamazio eskaerei erantzuteko erabiliko dira.
  • Aena Enplegua atalaren helburua da webgunearen bidez egin dituzun enplegu-eskaerak eta Aena Taldearen barruan burutzen ari diren hautaketa-prozesuekin lotutako informazioa kudeatzea.
  • Bezero Klubari dagokionez, eskura dituzun abantailei buruz informatzea eta Klubeko kide izanik interesgarri suerta dakizukeen informazioa helaraztea da helburua, Aena-k ematen dituen zerbitzuei lotuta: VIP produktuak, aparkalekua, hegaldiak eta Aena-k aireportuan kudeatzen dituen bestelako zerbitzuak. Horrez gain, baimena ematen badiguzu, merkataritza-jakinarazpenak eta publizitatea bidaliko dizkizugu elektronikoki, adibidez, bidaiarientzako interesgarria izan daitekeen informazioa biltzen duten aldizkariak, aireportuko dendetan (Aena-renak zein hirugarrenenak) dauden sustapenak edo horietan erabiltzeko deskontu-txartelak, jarraian aipatzen diren alorretan: automobilgintza eta ibilgailuen alokairua; aisia; bidaia-agentziak; turismoa; garraioak; aire-konpainiak; jatetxeak; ehungintza; moda; edertasuna eta kosmetika; finantzen eta aseguruen arloa; egunkari eta aldizkariak; jokoak eta apustuak.

    Zerbitzu hau erabiltzeko, Aena-k mugikorrerako aplikazio (APP) bat deskargatzeko aukera ematen dizu, erregistroa egin eta zerbitzua kudeatzen hasi ahal izateko.

    Lokalizazio-zerbitzuak gaitu badituzu (gailuaren ezarpenetan), Aena-k wifi sarea nondik hartu duzun edo zein latitude eta longitudetan zauden jakin eta informazio hori gordeko du; non zauden jakingo dugunez, aukera izango dugu gure zerbitzuak errazago eskaintzeko.

    Bezero Klubeko kideek zerbitzu hauek erabili ahal dituzte:

    1. Mugikorrarekin ordaintzea. Aena-k zure kreditu-txartelaren azken lau digituak gordeko ditu, kontratatutako zerbitzua ordaintzeko erabili den txartela identifikatu ahal izateko.

      Aparkaleku-zerbitzua erabiltzen bada, ibilgailuaren matrikula-zenbakia gordeko da, aparkalekuan egon den denbora zehaztu eta dagokion zenbatekoa kobratu ahal izateko.

      Aena-k kudeatzen duen VIP areto batean sartzeko mugikorrarekin ordaintzen baduzu, zure NAN zenbakia gordeko dugu, zu identifikatze aldera.

      Bazkideak mugikorrerako gure aplikazioaren bidez “Bezero Klubeko” bazkide dela adierazita ordaintzen badu, jakinarazten dizugu “Bezero Klubeko” kide gisa profil komertziala egiteko behar den informazioa tratatuko duela Aena-k, Klubean zein motatako bezeroak dauden jakiteko, merkataritza-eskaintza pertsonalizatuak bidaltzeko eta mugikorretarako gure aplikazioko erabiltzaile bezala zure esperientzia hobetzeko.

    2. Matrikula bidezko Ordainketa. Aparkaleku-zerbitzua kudeatzeko eta ordaintzeko Aena-ren sistema berria da. Hura erabili ahal izateko, ibilgailuaren matrikula-zenbakia eta erabiltzaileak Aena Klubean duen profilean emandako kreditu-txartelaren datuak tratatuko dira.

      Matrikula bidezko Ordainketa zerbitzuak ibilgailuaren matrikula erregistratzen eta identifikatzen du aparkalekuan sartzen denean eta handik irtetean; beraz, ez da txartelik behar sartzeko eta irteteko. Aparkalekuan sartzean, irakurgailuak matrikula identifikatuko du, Matrikula bidezko Ordainketa zerbitzua kontratatu duen erabiltzaileak erregistratu duenarekin bat baitator; hortaz, hesia automatikoki irekiko da eta aparkalekuan sartu ahal izango da. Zerbitzuak autoetarako baino ez du balio; motozikletek ezin dute Matrikula bidezko Ordainketa zerbitzua erabili, oso zaila baita beren matrikulak irakurtzea.

      Klubaren deskontuez baliatzeko, itzulerako hegaldiaren ontziratzeko txartela eskaneatu beharko duzu, zenbateko berria kalkulatu eta automatikoki gorde dadin.

  • Argitalpenen Salmentari dagokionez, Argitalpenen Dendaren bidez egiten diren eskaerak kudeatzea da helburua. Horrez gain, baimena ematen badiguzu, eskura dituzun abantailei buruzko informazioa helaraziko dizugu, bai eta Argitalpenen Salmentari dagokionez Aena-k eskaintzen dituen zerbitzuei lotuta interesgarri suerta dakizukeen informazioa ere. Halaber, merkataritza-jakinarazpenak eta publizitatea ere bidaliko dizugu elektronikoki, adibidez, sustapenak edo egun zehatzetan erabiltzeko deskontu-txartelak: Liburuaren Egunean, Liburu Azokan, Black Friday delakoan eta abar.
  • Aena-ko Aparkalekuen Erreserbari dagokionez, webgunearen bidez erreserbatzen duzun aparkalekua kudeatzea da helburua, eta zuretzat interesgarria izan daitekeen informazioa bidaltzea. Horrez gain, baimena ematen badiguzu, merkataritza-jakinarazpenak eta publizitatea bidaliko dizkizugu elektronikoki, adibidez, bidaiarientzako interesgarria izan daitekeen informazioa biltzen duten aldizkariak, aireportuko dendetan (Aena-renak zein hirugarrenenak) dauden sustapenak edo horietan erabiltzeko deskontu-txartelak, jarraian aipatzen diren alorretan: automobilgintza eta ibilgailuen alokairua; aisia; bidaia-agentziak; turismoa; garraioak; aire-konpainiak; jatetxeak; ehungintza; moda; edertasuna eta kosmetika; finantzen eta aseguruen arloa; egunkari eta aldizkariak; jokoak eta apustuak.
  • Aireportuetako VIP Zerbitzuei dagokienez, webgunearen bidez erreserbatzen duzun VIP aretoetarako sarbidea kudeatzea da helburua, eta zuretzat interesgarria izan daitekeen informazioa bidaltzea. Horrez gain, baimena ematen badiguzu, merkataritza-jakinarazpenak eta publizitatea bidaliko dizkizugu elektronikoki, adibidez, bidaiarientzako interesgarria izan daitekeen informazioa biltzen duten aldizkariak, aireportuko dendetan (Aena-renak zein hirugarrenenak) dauden sustapenak edo horietan erabiltzeko deskontu-txartelak, jarraian aipatzen diren alorretan: automobilgintza eta ibilgailuen alokairua; aisia; bidaia-agentziak; turismoa; garraioak; aire-konpainiak; jatetxeak; ehungintza; moda; edertasuna eta kosmetika; finantzen eta aseguruen arloa; egunkari eta aldizkariak; jokoak eta apustuak.

    VIP Zerbitzuen erabiltzaileek Lehentasunezko Sarbiderako Eskubidea erabili ahal izango dute (Fast Line), “bide azkarra” edo “lehentasunezko sarbide” ere deiturikoa. Horren bidez, lehentasuna izango dute segurtasun-kontrolen iragazkiak igarotzeko. Tratamenduaren helburua da webgunearen bidez egindako lehentasunezko sarbidearen eskubidea eskuratu dezazun kudeatzea, bai eta zuretzat interesgarria izan daitekeen informazioa bidaltzea ere.

  • PMR Zerbitzuei dagokienez, Aena-ren webguneko inprimakiaren bitartez ematen dizkiguzun datuak mugikortasun urriko pertsonei laguntzeko eskatzen duzun zerbitzua kudeatzeko erabiliko dira, bai eta zerbitzua hobetzera zuzendutako gogobetetasun-inkesta bat bideratzeko ere.
  • Enpresaren Erantzukizunaren Blogari dagokionez, blogeko albisteei buruzko informazioa, informazio-buletina edo newsletterra, eta Aena-ren Gizarte Erantzukizun Korporatiboko proiektu zein ekimenei lotutako nobedadeak posta elektronikoz jasotzeko harpidetzak kudeatzea du helburu.

Zertan oinarritzen da zure datuen tratamendua?

Zure datu pertsonalak honako oinarri hauen arabera tratatzen dira:

Lege-betebeharra:

  • Defentsa juridikoa eta aholkularitza juridikoa.
  • Agintaritzak kudeatzea.
  • Bidaiariek ontziratze-gunera joateko igaro dituzten segurtasun-iragazkiak kontrolatzea eta kudeatzea.
  • Babesaren inguruko zure eskubideen erabilera kudeatzea, kontrolatzea eta izapidetzea.
  • Defentsa juridikoa eta aholkularitza juridikoa: Aena-ko espediente-juridiko baten barruan egonez gero.
  • Dokumentazioaren sarrera/irteera erregistratzea eta hura artxibatzea.

Interes Legitimoa eta Interes Publikoa:

  • Bideozaintza instalazioen segurtasunerako.

Kontratu bat gauzatzea:

  • Erabiltzaileari emandako zerbitzuak kudeatzea.
  • Aireportuko erabiltzaileak kudeatzea: zaindegiak.
  • Mugikortasun Urriko Pertsonen (MUP) zerbitzua kudeatzea.
  • Aena-ko telefono jakin batzuetara egindako telefono-deiak grabatzea (operatiboak, jazoeren ikerketa).
  • Aparkaleku-zerbitzua kudeatzea: sarrera eta irteera kontrolatzea (txartelak), abonatuak kontrolatzea (hala badagokio) eta zerbitzua fakturatzea.
  • VIP zerbitzuak eta Lehentasunezko Sarbiderako Eskubidea (Fast Line).

Nahitaezko interesa:

  • Aena-ko telefono jakin batzuetara egindako telefono-deiak grabatzea (larrialdiak).
  • Arreta medikoaren zerbitzua kudeatzea eta kontrolatzea (aireportuko zerbitzu medikoak artatu bazaitu eta zure onarpena emateko egoeran ez bazaude).

Adostasun-adierazpena:

  • Merkataritza-jakinarazpenak bidaltzea.
  • Aireportuko erabiltzaileak kudeatzea: bisitak.
  • Arreta medikoaren zerbitzua kudeatzea eta kontrolatzea (aireportuko zerbitzu medikoak artatu bazaitu).
  • Aena-ra bideratutako erreklamazioak, kexak eta salaketak kudeatzea, kontrolatzea eta izapidetzea.
  • Galdutako objektuak, zaintzapean daudenak edo horiek ematea kudeatzea.
  • Estatistika-helburuak.

Noiz arte gordeko ditugu zure datuak?

Bildu ziren helburuak betetzeko beharrezkoa den denboraz gordeko dira zure datuak.

Ondoren, datuak tratatzearen ondorioz erreklamazioak eta erantzukizunak sor daitezkeen bitartean gordeko dira zure datuak, betiere bildu ziren helburuaren baitan.

Nori jakinaraziko zaizkio nire datuak?

Honako hauek dira aurreikusitako jakinarazpenak:

  • Administrazio-prozeduretan eta Prozedura Judizialetan tartean dauden erakundeei (hala badagokio).
  • Epaitegi eta Auzitegiei (hala badagokio).
  • Segurtasun Indar eta Kidegoei eta Aduana-Agintaritzari (lege-betebeharrak betetze aldera).
  • Zure bankuari edo kutxari emandako zerbitzuak ordaintzeko.
  • Aire Segurtasunerako Estatuko Agentziari (AESA), ikuskaritza-jarduerak egiteko.
  • Zure hegazkin-konpainiari, ontziratze-atera joateko segurtasun-iragazkiak igarotzerakoan.
  • Zure erreklamazioa edo kexa izapidetzean tartean dauden beste erakunde batzuei.
  • Legeak hala agintzen duenean, pertsonei, erakundeei edo agintaritzei.

Zein segurtasun-neurri bermatzen dira zure datuei dagokienez?

Aena SME, S.A.-k, tratamenduaren arduradun gisa, beharrezko neurri teknikoak edo antolaketakoak hartuko ditu datuen segurtasuna bermatze aldera, datuak aldatu edo galdu ez daitezen eta inork erabili edo ikusi ez ditzan.

Nola erabil ditzaket nire eskubideak?

Nahi duenak galdetu dezake bere datu pertsonalak tratatzen diren ala ez. Horrez gain, Datuak Babesteari buruzko Araudi Orokorraren arabera, interesdunak eskubide hauek ditu:

Nahi duenak galdetu dezake bere datu pertsonalak tratatzen diren ala ez. Horrez gain, Datuak Babesteari buruzko Araudi Orokorraren arabera, interesdunak eskubide hauek ditu:

  • Bere datuak atzitzeko.
  • Bere datuak zuzendu edo ezabatu daitezela eskatzeko.
  • Bere datuen tratamendua mugatzeko.
  • Bere datuak eramateko.
  • Bere datuen tratamenduari uko egiteko.

Ahal bezain laster erantzungo diegu zure eskaerei, gehienez ere eskaera jaso eta hilabeteko epean. Beharrezkoa den kasuetan, epe hori bi hilabetekoa izan daiteke, eskaera kopuruaren eta horien konplexutasunaren arabera. Aena-k luzapen horren berri emango dio interesdunari, eskaera jaso eta hilabete igaro baino lehen.

Aipatutako eskubideak erabiltzeko, interesdunak idatziz eskatu beharko du, ocpd@aena.es helbide elektronikoan edo Calle Arturo Soria 109, 28043 Madril helbidera idazkia bidalita, edota Zerbitzu Telematikoen Atariaren bitartez (https://serviciostelematicos.aena.es).

Nola jar naiteke harremanetan Datuen Babeserako Ordezkariarekin?

Zalantzaren bat izanez gero, Aena-ren Datuak Babesteko ordezkariarekin harremanetan jar zaitezke helbide elektroniko honen bitartez: dpd@aena.es.

Halaber, erreklamazioa jarri ahal izango duzu Datuak Babesteko Espainiako Bulegoan (AEPD), hura arduratzen baita Espainian datuen babesa gainbegiratzeaz eta kontrolatzeaz.