L'excel·lència en el servei
Els agents handling de l'aeroport estan compromesos amb la millora contínua del servei.
Els agents handling de terminal de mercaderies que presten els seus serveis a les aerolínies que operen a l'aeroport Josep Tarradellas Barcelona-el Prat estan compromesos amb l'excel·lència i la millora contínua en la prestació dels seus serveis.
Fruit d'aquest compromís és l'adopció d'uns indicadors i objectius comuns, així com d'un procés de mesurament mensual dels mateixos que permet la publicació trimestral dels indicadors de servei que es mostren a continuació:
Mercaderies en importació posades a disposició dels agents o dels serveis duaners | Nº de partides que componen la mostra | Objectiu | % De les partides que compleixen l'objectiu (*) |
---|---|---|---|
% de les partides de càrrega general en AVIONS MIXTES WB, el RCF < ATA + 6 hores | 7.565 | 95% | 98,56% |
% de les partides de càrrega general en AVIONS MIXTES NB, el RCF < ATA + 4 hores | 6.950 | 95% | 99,49% |
% de les partides de càrrega de handling express en AVIONS MIXTES, el RCF < ATA + 2 hores | - | 95% | - |
* El mesurament s'ha realitzat sobre 14.515 partides d'importació en el segon trimestre de 2019 de tots els agents handling (excepte WFS).
Plànols de l'aeroport